Lige en lille opdatering fra os her i Tjekkiet. Vi er nu på 2. dagen.
I går i Polen blev 3 af vores katte nomineret. I dag i Tjekkiet fik vi igen 3 nomineringer og en BIS killing 3-6 mdr
Hilsen 3 glade udstillere
Lige en lille opdatering fra os her i Tjekkiet. Vi er nu på 2. dagen.
I går i Polen blev 3 af vores katte nomineret. I dag i Tjekkiet fik vi igen 3 nomineringer og en BIS killing 3-6 mdr
Hilsen 3 glade udstillere
tillykke !!! -bananer
Tusind tak
Her lige et billede af den lille pige, meget træt efter en lang dag.
Tillykke
sikke en fin krokardemus kan godt forstå hun er træt…det er ikke hver dag man bliver BIS
…sådan en fin bissemis
Stort tillykke med det hele. Dejlig bette mus -love
Tillykke, alle tre -wow-wow-wow
-partytime-partytime-partytime
Stort Tillykke, hvor flot men helt fortjent det er nogle lækre katte, alle 3, du må være i 7ende himmel og pavestolt, alle 3 er dit opdræt!!
Tusind tak alle sammen
Ja, jeg er pavestolt for velpræsenterede katte i mit stamnavn
Nu har jeg siddet og bøvlet med min møgtelefon for at modtage din MMS…og så kan jeg bare kigge her…gg
Stort tillykke til jer alle tre…og især til dig som opdrætter, Diana. Godt gået!! Glæder mig til endnu en up-date i dag.
Kh Gitte
Stort tillykke med de fine resultater og tak for kigget af smuksakken
Stort tillykke
Så er sidste dag overstået. I dag blev det til “bare” 4 nomineringer, meeeeen vi er nu ganske godt tilfredse
Bare Diana, det er skide flot Tillykke…
Tillykke med et samlet godt resultat
flot-bananer
Hilsen
Birthe & co
Wow hvor er det flot Diana
Jeg har fået kigget lidt billeder fra turen og vil gerne dele et par stykker med jer
Først den skønne Angel (DK Marsini’s Earth Angel, Exo g 02 21)
Og så hendes lige så skønne søster Ekko (DK Marsini’s Echoes of Love, Exo f 03 34)
Et billede af stor-charmøren på scenen, Indigo (DK Marsini’s Indigo, Exo as 03 24)
Og et af hans lidt ældre halvbror Kaptajnen (DK Marsini’s Head over Heels, Per n 02 21)
Og sidst men ikke mindst, den lille gavtyv/Rapanden (DK Marsini’s Rhapsody in Blue, Per a 02)
Så lige et par billeder af vores meget trætte katte, efter en lang dag i en varm hal, med MANGE mennesker. Aldrig har jeg set så mange publikum til en udstilling, det var faktisk for meget, for der var meget lidt plads. Mange katte stressede og vi valgte at bære vores katte op til dommerringen i deres transportkasser for første gang.
Og til slut, vil jeg bare lige vise, hvordan en bil kan pakkes efter en tur på 3-dages udstilling, hvor vi fik lidt mere med hjem, end vi kom med
De er så smukke, men er de lukket inde i bagagerummet…altså mens i køre?
Mine er på bagsædet så jeg hele tiden kan have kontakt med dem
Tak for alle de gode fotos af flokken af charmetrolde Kaptajnen og Rapanden - jeg ville aldrig kunne vælge, de er da helt utrolig skønne at skue!
PS Jeg har kørt med folk, der også placerer katten bagerst i bilen - så får den ro og lægger sig bare til at sove. Den går så ikke med Gisse… hun vil have kontakt, og da jeg ikke kører, har jeg hende i taske på skødet. Hver sin måde
Nu var der ikke plads på bagsædet til andet end Diana og hendes foderpræmier og så vores proviant i køletasken.
Tror faktisk at kattene var ligeglade med at være der.
Største bekymring over at de stod deromme var de bilister der kørte som sindssyge og lavede hasarderede overhalinger, for sæt nu de ramte vores bagende og kattene.