Upserne har fået ben

Nu sker der virkelig ting og sager med Upserne. :smiley:
I dag er kurven flyttet og de kan nu rende rundt.
Men de bliver dog på vattæppet…men hvor længe :surrender1: :tihi:
De har fået hvalpemad på dåse og det var noget de kunne lide :thumbup:

De snuser også lidt til Bibi’s tørfoder…men det kan de ikke spise endnu, jeg må nok snart sætte noget i blød til dem, det kan de nemlig godt klare :smiley:

Og hende den lille sorte har rejst det ene øre og det er så fint, hun er jo ikke 4 uger endnu :smiley:

Hvor er de altså bare fine og dejlige. Lige til at nusse og kysse

hvem har givet dem en gul bade and ?

[QUOTE=DK SismoCats;1041561]Hvor er de altså bare fine og dejlige. Lige til at nusse og kysse

hvem har givet dem en gul bade and ?[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Det har jeg da…købte hver et sæt til dem med hver en rød sele, en lille gul and og en bold i :tihi:

Miiiiig ha :hjerte:

hvor er de dejlige :slight_smile:

[QUOTE=Lotte;1041564]Miiiiig ha :hjerte:

hvor er de dejlige :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, de er så :hjerte:

Nåh, jeg troede, det var Tommys badeand, de havde lånt :stuck_out_tongue:

Og den lille Mulle-pige har vist sig også at være fremmelig :ok:

[QUOTE=galath;1041567]Nåh, jeg troede, det var Tommys badeand, de havde lånt :stuck_out_tongue:

Og den lille Mulle-pige har vist sig også at være fremmelig :ok:[/QUOTE]

Nej da…Tommy’s badeand er hvid :høhø:
Ja, Mullepigen er kvik :smiley:

Jeg kan ikke se dem… jeg kan ikke se dem … jeg kan ikke se dem … jeg VIL IKKE se dem :hjerte:

Hvor er de bare søde! :wehuu:

:tihi:

Den lille brune :inlove:

Åhh Lisbeth, de bliver bare mere og mere nuser, især hende den ene sorte der er for lækker. Linea griner lidt for Claus er jo til store hunde og engang om 100 år når Eva ikke kan mere er ønsket en berner sennen, Linea mener dog vi kan snyde og sige hende er er en dværg berner :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Ja, det opdager han da ikke og hvis, kan I jo bare sige at I kan da ikke gøre for at den blev til en dværg :høhø:

      • Updated - - -

Hende kan jeg heller ikke stå for :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1041612]Tak :slight_smile:

Ja, det opdager han da ikke og hvis, kan I jo bare sige at I kan da ikke gøre for at den blev til en dværg :høhø:

      • Updated - - -

Hende kan jeg heller ikke stå for :hjerte:[/QUOTE]
Hi hi lige netop hvad Linea også mente. Men tror gamle Eva ville få stress af sådan en lille guldklump, så vi må nøjes med billederne , men hvor er de dejlige

Ja, der er nemlig krudt i rumpen på de små bøller…så det ville Eva nok helst være fri for :smiley:

suk, hjerte brist ikke :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

hende den lille sorte med meget hvidt…
SKULLE jeg drømme om sådan en lille hund - så sku det altså hende - og så sku hun hedde Unni Ups :tihi::ups:

men nej - skal jeg have dyr i den størrelse, så køber jeg er en kat mere :ups: (en rigtig hund vejer over 15 kg i mit hoved :ups: )

[QUOTE=PiaB;1041620]suk, hjerte brist ikke :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

hende den lille sorte med meget hvidt…
SKULLE jeg drømme om sådan en lille hund - så sku det altså hende - og så sku hun hedde Unni Ups :tihi::ups:

men nej - skal jeg have dyr i den størrelse, så køber jeg er en kat mere :ups: (en rigtig hund vejer over 15 kg i mit hoved :ups: )[/QUOTE]

He he…ja, mange har samme mening som dig…de små der er ikke hunde :tihi:
Men de er så nemme og kræver ikke det samme som de store og så kan de heller ikke ødelægge så meget :høhø:
Men…vi kalder da bare hende den sort/hvide for Unni Ups her…:smiley:

De er da dejlige… :hjerte:

Og når jeg ser på den sort-hvide, forstår jeg også, hvordan udtrykket “hvalpefedt” er opstået. :smiley:

Hvor er de kære - også med ben og stadig godt runde :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Men jeg synes ikke, at jeg kan se nogen Rottefjæs - er han endelig gået på pension efter et langt og hårdt liv? :tihi:

Hvor er de altså nuttede…og det er rigtig gode billeder…du sagde, de havde fået ben, men dé ben er da ikke længere end Margrethe’s…:tihi:

Jeg tænker nu på Mosquito…er han stadig ude i kulden, ja naturligvis ikke bogstaveligt, men hos Bibi?

Mosquito eeeelsker jo sin Bibi. :hjerte: