Upserne har fået ben

Nåhhr hvor er de kære:smelter:

Ih hvor er de altså bare nuttede :hjerte:

[QUOTE=FinnFrode;1041628]De er da dejlige… :hjerte:

Og når jeg ser på den sort-hvide, forstår jeg også, hvordan udtrykket “hvalpefedt” er opstået. :D[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja…det er også gået op for mig hvad det betyder…hun er sååå fed…og det er Bibi også…ingen kan forestille sig hvad lille Bibi kan æde…og vi hopper på den nu…hun skal jo have mad for at kunne fodre sine små…hver dag har Bibi fået en lille kaffefløde plus hendes mad…men nu er det slut med fløde…ellers skal vi ud og købe rulleskøjter til at spænde under hvalpenes maver :høhø:

      • Updated - - -

[QUOTE=Eva;1041647]Hvor er de kære - også med ben og stadig godt runde :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Men jeg synes ikke, at jeg kan se nogen Rottefjæs - er han endelig gået på pension efter et langt og hårdt liv? :tihi:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Næ…Rottefjæs trives fint…men…han gemmer sig og samler kræfter…han ved at han snart skal kanøfles af en flok små uartige skarptandede hvalpe :høhø:

      • Updated - - -

[QUOTE=Sim-Sim;1041653]Hvor er de altså nuttede…og det er rigtig gode billeder…du sagde, de havde fået ben, men dé ben er da ikke længere end Margrethe’s…:tihi:

Jeg tænker nu på Mosquito…er han stadig ude i kulden, ja naturligvis ikke bogstaveligt, men hos Bibi?

Mosquito eeeelsker jo sin Bibi. :hjerte:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Nej…der er ikke meget længde på de ben :høhø:
Bibi kan bedre tolerere Mosquito og Mosquito er mere nysgerrig i disse hvalpe :kryds:
Men…jeg kan tydeligt mærke at han ikke er glad alligevel…han savner at Bibi ligger her i sofaen sammen med ham…hun er jo bare ved de hvalpe hele tiden.
Hun er på badeværelset med dem, døren står åben så hun kan bare komme herind…men det er ikke meget hun gør det, hun eeelsker sine børn så højt.
Mosquito sørger virkelig og han taber sig…vil ikke rigtig spise.
Men her til aften har han været med os ude at spise hos vores søn som har Ronaldo fra Bibi og Mosquitos sidste kuld…det hjalp lidt på Mosquitos humør.
Tænk sig…at dyr kan elske hinanden så højt at de bliver triste ved at blive svigtet…lidt :hjerte:
Husk Mosquito…tænk på det næste gang Bibi er i løbetid :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Godt at jeg ikke skal vælge én - for det kunne jeg ikke - for de er alle tre bare SÅ dejlige…

(og så er jeg VILD med det dynetæppe de ligger på - det er lige mine farver - så skal vi ikke vædde det tæppe i stedet for slik, når jeg nu fortalte dig at det er en barnebarnsdreng du får OG jeg ved, hvad han skal hedde ??
Jeg bliver så tyk og fed af alt det slik jeg vinder fra dig) :engel2:

Godt at jeg ikke skal vælge én - for det kunne jeg ikke - for de er alle tre bare SÅ dejlige…

(og så er jeg VILD med det dynetæppe de ligger på - det er lige mine farver - så skal vi ikke vædde det tæppe i stedet for slik, når jeg nu fortalte dig at det er en barnebarnsdreng du får OG jeg ved, hvad han skal hedde ??
Jeg bliver så tyk og fed af alt det slik jeg vinder fra dig) :engel2:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Næ nej…jeg elsker nemlig selv de farver…så det er en rigtig god ide med sådan et tæppe i stedet for slik…så du går bare ud og finder et til mig når jeg nu vinder vores væddemål…det behøver ikke være lige magen til…bare et som er i farverne :høhø:

aldeles bedårende :slight_smile:

Årh hvor er de bare skønne. Den lille sorte ligner bare sådan en dejlig lille rod på et par af billederne, men mon ikke de andre er næsten ligså frække.
Suk så dejlige.

[QUOTE=Kamilia;1042007]Årh hvor er de bare skønne. Den lille sorte ligner bare sådan en dejlig lille rod på et par af billederne, men mon ikke de andre er næsten ligså frække.
Suk så dejlige.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Jo, de er vist lige frække alle 3…selvom de ikke er slemme endnu…men det kommer nok :tihi:

Hvor ER de skønne :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;1041906]Tak :slight_smile:

Næ nej…jeg elsker nemlig selv de farver…så det er en rigtig god ide med sådan et tæppe i stedet for slik…så du går bare ud og finder et til mig når jeg nu vinder vores væddemål…det behøver ikke være lige magen til…bare et som er i farverne :høhø:[/QUOTE]

:rock::rock:

Jeg behøver ikke at gå ud og lede efter et tæppe til dig - for jeg vinder !! :p:tihi::kryds:

Hvorfor er det at jeg gang på gang går ind i de tråde, hvor overskriften faktisk mere eller mindre SKRIGER “Så bliv dog væk Anne”???

De er simpelhen alt for cute, og jeg vil ha’ hver og een (men det kan bare ikke rigtig lade sig gøre :ked: )

:smelter:

Lige et fra i dag :slight_smile:

Det slog mig godt nok bagefter, at hvalpen måske ikke er en han :ups:

[QUOTE=galath;1043194]

Det slog mig godt nok bagefter, at hvalpen måske ikke er en han :ups:[/QUOTE]

:klapper:
Hvor er det godt lavet :høhø:
Nej, det er en pige…men det kan man jo ikke se :tihi:

:dokdok: flot Anne - og skrid så ud igen

Hvor er det godt lavet :høhø:
Nej, det er en pige…men det kan man jo ikke se :tihi:[/QUOTE]

Et af de der billeder, hvor hvis man er træt eller hjernen bare ikke lige er hjemme den dag, let kan overse at det er to forskellige dyr. Super billeder & teksten gør det kun bedre :smiley:

[QUOTE=galath;1043194]

Det slog mig godt nok bagefter, at hvalpen måske ikke er en han :ups:[/QUOTE]

Kan være at Mosquito skal tage en lille snak med Bibi og høre, om der er noget hun har glemt at fortælle ham

:lol: :lol::lol:

:tihi:

      • Updated - - -

[QUOTE=Eva;1043278]Kan være at Mosquito skal tage en lille snak med Bibi og høre, om der er noget hun har glemt at fortælle ham

:lol: :lol::lol:[/QUOTE]

Det ser vi hvis den begynder at mjave :høhø:

Håber virkelig de alle er solgte… For pyh hvor er jeg da forelsket… Og er slet ikke skurk efter en vapser mere! :slight_smile:
(Du skal jo selvfølgelig kun svare de alle er solgte, også selv om de ikke er :D)