Urenlighed men kun om natten

De sidste 4 nætter er der blevet tisset uden for kattebakken :frowning:

Det sker kun en gang i løbet af natten.
De første to nætter var det i håndvasken i badeværelset. Så lukkede jeg døren om natten, så blev der tisset i håndvasken i bryggerset den tredje nat.

Jeg vågnede for en halv time siden, fordi der blev skrabet i stuen.
Nu var der blevet tisset i en af sengene. Desværre nåede jeg ikke at fange synderen i det :frowning:
Evelina stod og var ved at dække det til, tror dog ikke det var hende, for hun gik ud i kattebakken lidt senere og tissede.
Sean stod der også, Djamilla sad på spisebordet lidt væk derfra og Gizmo sov.

Kan en huskat i løb godt finde på at blive urenlig?
Det passer med, at det er sket i de dage, hun har været i løb nemlig… Og der er også sket i håndvasken før, når hun var i løb.
Hun er endnu ikke blevet neutraliseret, da hun gik i løb to dage før, jeg havde en tid til hende :frowning:

Eller kan hun stresse Sean så meget i forbindelse med løb, at han bliver urenlig? Han er den eneste, der har været urenlig før nemlig…

Hvis det var pga sygdom ville det vel foregå flere gange i løbet af dagen også ikke???

En hunkat i løb kan godt være urenlig - eneste kur er ppiller eller sterilisation.

Både Fanny og Ana har tisset i håndvasken på badeværelset i forbindelse med løbetid :slight_smile:

Tinos Mor Kaya pisser værrer end en fertil han, når hun var i løb.

Oooork ja - Fie tissede gerne midt på mit gamle køkkenbord og så strintede hun gerne rundt ved alle vinduerne så hankatte rigtig kunne lugte det, hvis der var nogle uden for. Hun har også tisset i min seng nogle gange - alt sammen i forbindelse med løbetider

Jeg er nu 99% sikker på, at det er Djamilla, der tisser om natten, når hun er i storløb.

I nat har der nemlig ingenting været, og Djamilla er så godt som ude af løb igen :slight_smile:
Så nu bliver hun altså neutraliseret, når det lige passer ind det hele.