Urin pletter på nervøst velour

På min burgardiner har der været et uheld :sshh: Hvordan vasker jeg det væk synes misfarvningen bliver ved at være der, hedder det skraldespand og lave et nyt eller er der håb forude :kryds:

MysteryCoons Petshop sælger UrineOff - det skulle fjerne selv gamle urinskjolder.

Se nederst på denne side

http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-kattegrus.htm

Ej hvor lyder det smart må jeg få fat i :thumbup:

Det både virker - og dufter - godt. :smiley:

urine off er super godt - det koster også kun 100 kr. for en flaske… jeg har lige reddet min sofa med det…

Det kan så ikke redde trægulve, kan jeg oplyse. Vi har fået en kæmpe plet i stuen, efter at en af vores katte havde et uheld der i sidste uge, mens vi ikke så det. Da det blev opdaget, blev der brugt Urine-Off, men pletten er stadig lige så synlig som før.

Men bortset fra det, så bruger vi det altid, hvis en af vores katte har haft et uheld, da det i modsætning til gængse rengøringsmidler fjerner alle urinstofferne, så de andre katte ikke anspores til at “lave uheld” samme sted.

/Flemming

Hvis du ikke har vasket for mange gange, så prøv med glycerin. Pletterne skal vædes godt med det og så ligge med det ½-1 døgn, og derefter vaskes på almindeligvis. Det er supereffektivt mod de fleste pletter, bare de ikke er for gamle. :slight_smile: