Usti Nad Labem 2012

Jeg er en tur i Tjekkiet med Inge (milos mor) og vi har haft en super udstilling indtil videre :slight_smile:

Thomanis Penny fik EX1 men tabte BIV til Shadowpaws Gunnar som tog NOM og BIS, men han er altså også bare en lækker dreng :ok:

Thomanis Cherry Garcia fik CACIB og er nu (min første) International Champion :wehu:

Rebi Cats Max Line Speed fik sit første CACIB og fik sørme også NOM over en anden NFO og to MCO’er :ok:

Jeg glæder mig til at se hvad morgendagen byder på, men vi har i hvert fald allerede fået det vi kom efter :slight_smile:

:flag:Tillykke:flag:

Et stort tillykke med de flotte resulater.

Tillykke med de fine resultater :flag:

Tillykke - altid dejligt når man får det man kommer for…

Næh hvor spændende! Stort tillykke med resultaterne :flag:

Stort tillykke :slight_smile:

Flotte resultater - TILLYKKE :flag::flag:

Stort tillykke med dagens resultater :smiley:

Tillykke :slight_smile:

Ja det har været super hyggeligt :slight_smile:
Jeg havde Millen med. Hun er ung og lige kommet i åben klasse. Vi skulle op til Steven Jones og det har jeg aldrig prøvet før men sikke en positiv oplevelse. Han var vild med hende og hun blev nomineret :slight_smile: på scenen holdt han på at hun var bedst men vi måtte se os slået af en fin SNO pige. Det bedste ved det hele var at hun nu er kvalificeret til WS næste år - jubiiii

[QUOTE=milos mor;956101]Ja det har været super hyggeligt :slight_smile:
Jeg havde Millen med. Hun er ung og lige kommet i åben klasse. Vi skulle op til Steven Jones og det har jeg aldrig prøvet før men sikke en positiv oplevelse. Han var vild med hende og hun blev nomineret :slight_smile: på scenen holdt han på at hun var bedst men vi måtte se os slået af en fin SNO pige. Det bedste ved det hele var at hun nu er kvalificeret til WS næste år - jubiiii[/QUOTE]

Stort tillykke :smiley: og især med kvalifiseringen til WS :wink:

Ih tillykke!

Tillykke med de flotte resultater :ok:

Og held og lykke i morgen :slight_smile:

Tillykke til jer begge :slight_smile: Det er jo næsten rent danskershow dernede! Held og lykke i morgen!

Tillykke med resultaterne :flag: og en spændende udstilling. :slight_smile:

Tillykke med define resultater:flag:

Tak allesammen :slight_smile:

Vi sidder lige nu og spiser morgenmad på hotellet og om en halv times tid går det løs igen :slight_smile:

Jane - danskerne har sin egen ring for ja her er mange danskere

Super flot gået… :D:D:D

Tillykke med de flotte resultater og må I få lige så mange dejlige og gode resultater med hjem i dag… :ok::ok::ok: