Utålmodig

Ja, nu er min tålmodighed ikke længere, jeg er på jagt efter en egnet match til Tango.

Jeg fik mit stamnavn for 1½ år siden, og Tango var parat da han ankom for godt 1 år siden (10 måneder gammel) men 1. kuld lader godt nok vente på sig, så nu har jeg besluttet at droppe det, med de piger jeg har.

Jeg fik nogle rigtige nyttinge tips på udstillingen i Odder, og er nu ved at gå diverse blodlinier i Tango tavle igennem… stort arbejde, men jeg er sikker på det lønner sig i sidste ende…

Det lyder som en rigtig god idé Bente. Jeg håber, du vil finde den optimale avlshun til ham. Held og lykke til med forskningen i stamtavlen og det opsøgende arbejde, der følger med -jegkrydser

Tak May-Britt, ja jeg anser det bestemt for en god ting at vide hvad der ligger bag de forskellige linier …

Hva’ bilder han sig ind - ham Tango - at være så kræsen -rulleøjne Har lige været på din HP og kigget på dine dejlige tøser. . . . -forelsket

Håber du finder een der falder i Tangos (kræsenpind) smag -thumbs

han er såmænd ikke kræsen, han er bare en gentleman der respekterer pigernes nej

Ja OK - sådan kan man jo også sige det -thumbs håber alligevel at du finder en lækker pige til ham :slight_smile:

Tak Gugger… det håber jeg også…