Utilfredse Ares

Købte nye foderskåle igår på udstillingen. Og nu er de også sat op på kattebaren. Men men men…

Ares synes altså at den store foderspand ved siden af kattebaren var meget mere attraktiv.

Haha jeg ville også have valgt den store tønde :slight_smile:

Jeg kan ikke komme ind på din hjemmeside - synes jeg måtte ind og se hvor mange katte du havde siden du havde behov for så mange foder"automater" :slight_smile:

[QUOTE=Margrethe;809405]Haha jeg ville også have valgt den store tønde :slight_smile:

Jeg kan ikke komme ind på din hjemmeside - synes jeg måtte ind og se hvor mange katte du havde siden du havde behov for så mange foder"automater" :)[/QUOTE]

Havde jeg nok egentlig også valgt :slight_smile:

Hmm underligt, den virker fint her… Men her er 7 missere :slight_smile:

:lol:Det kan jeg da godt forstå… Sådan en flot fyr kan man jo heller ikke sige nej til.

[QUOTE=Henriette;809407]Havde jeg nok egentlig også valgt :slight_smile:

Hmm underligt, den virker fint her… Men her er 7 missere :)[/QUOTE]

nu virker den også her :slight_smile:

og tak for kigget :slight_smile: det er nogle skønne missere du har :slight_smile:

Herligt - men Henriette, er du helt sikker på, han ikke plejer at spise af den? :tihi:

Hehe ja meget sikker, for der er altid låg på medmindre jeg fylder skåle op :slight_smile:

Enhver kat med respekt for sig selv kan få et låg af. En snu kat kan også sætte det på igen. :klapper: