Uundværlige advarsler

Uundværlige advarsler:

På hårtørrer: Brug ikke apparatet mens du sover! (Sjovt, det er ellers der man plejer at tørre det)

På cornflakes: Vind fede præmier! - Konkurrencen er ikke købsbetinget! - Læs mere inde i pakken! (Jaaaa, butikstyvens favorit!)

På flydende sæbe: Anvendes som almindelig sæbe! (Og hvordan gør man så lige det?)

På frossen pizza: Serveringsforslag: Serveres optøet! (Okay, men det er kun et forslag?)

På isdessert (skrevet i bunden af pakken) Vend ikke pakken på hovedet! (Ups! - for sent! LORT)

På øllebrød: Produktet vil være varmt efter opvarmning! (Virkelig! - skal vi ikke lige prøve efter?)

På pakken til et strygejern: Stryg ikke tøj på kroppen! (Hvorfor dog ikke? - Det ville da spare tid!)

På børne-hostesaft: Kør ikke bil, eller anvend maskiner efter indtagelse: (Hmmm, det er nu også sjældent at ungerne låner bilen!)

På koreansk køkkenkniv: “Keep out of children!” (Tror oversættelsen smuttede!)

På juletræskæde: Kun til indendørs og udendørs brug! (Hallo! - den må altså ikke bruges i rumfærgen?)

På food-processor: Not to be used for the other use! (Hmmm, NU er jeg nysgerrig!)

På en pose peanuts: Advarsel! - Indeholder nødder! (Okay, det havde vi aldrig gættet)

På en pakke (fly)-peanuts: Instruktion: Åbn pakken, spis nødderne! (Betaler de virkelig nogen, for at skrive dette?)

På svensk motorsav: Forsøg ikke at stoppe kæden med hænderne! (Ingen kommentar!)

På et superman- fastelavns-kostume: Advarsel! - Denne dragt gør dig IKKE i stand til at flyve! (ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆV!)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

:klapper:
Dejligt med et morgengrin! Fantastisk :klapper:

Det utrolige er, at det er nødvendigt med den slags advarsler som f.eks at stryge tøjet på kroppen og stoppe kædesaven med hænderne, men så er firmaet i det mindste dækket ind mod erstatningskrav fra tumberne. :smiley:

Se også siden Darwin Awards, hvor det vrimler med eksempler på folk, der har har “fjernet sig selv fra genpuljen” på lige så tåbelige måder… :wink:

… eller at producenterne er nødt til at skrive på microbølge ovne at dyr ikke må tørres i dem… suk… det er trist at det kan være nødvendigt…

Og at der på låget til købekaffen ofte står en advarsel om at kaffen er varm… Det forventer man vel, når man køber en kop kaffe, kakao, te eller…? :tihi:
Den ville da først være helt gal hvis man fik stukket en halvlunken/kold kop i hånden…

:lol: Tak for morgenens (første) grin

:slight_smile:

ALtså dette er godt nok ikke en advarsel, men jeg syntes den er hylende sjov…Læs det med rødt…

Det de skriver er at, for produktet virker skal proppen skrues på efter brug :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Haha tak for dagens første grin.

Tak for et godt grin :klapper:

:tihi: Et lille bidrag herfra:

(Kun spor af nødder? Jeg ville faktisk føle mig decideret snydt, hvis det ikke var tilfældet!)

Hahaha genialt
Her er hvad jeg spottede på min nye klo-saks…jeg havde da ellers håbet på en lille snack :smiley:

[QUOTE=Miss Buick;702615]Hahaha genialt
Her er hvad jeg spottede på min nye klo-saks…jeg havde da ellers håbet på en lille snack :D[/QUOTE]

Vi ved jo alle, at der kan være brug for en ekstra hånd, når man klipper kattekløer.
Så hvis man nu holder saksen med munden, så kan man måske komme til at sluge den…
Og deklarationen af jordnøddesmør overdriver i det mindste ikke…:lol:

Så engang en støvsuger med advarselen: Ikke til anal brug…jeg vil ikke vide mere :lol:

Men det er nu godt, at de gør opmærksom på, at man skal holde opsyn med klosaksen under brug. For det gør folk jo ellers aldrig.

[QUOTE=FinnFrode;702556]Det utrolige er, at det er nødvendigt med den slags advarsler som f.eks at stryge tøjet på kroppen og stoppe kædesaven med hænderne, men så er firmaet i det mindste dækket ind mod erstatningskrav fra tumberne. :smiley:

Se også siden Darwin Awards, hvor det vrimler med eksempler på folk, der har har “fjernet sig selv fra genpuljen” på lige så tåbelige måder… ;)[/QUOTE]

Ja… Og måske også beregnet på de dele af verden (ahem…) hvor erstatningskrav er en sport.
Husker stadig historien om turisterne, der ville lægge sag an imod et norsk (?) rejseselskab, fordi de opdagede at midnatssolen IKKE var en anden sol end den sol vi ser til daglig… :doh: :doh: :doh:

HAHAHA, hvor er de heeerlige allesammen…:lol::lol: Man må jo for fanden heller aldrig noget mere:tihi::tihi:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

jeg elsker den slags tåbelige advarsler og brugsforvirringer.
jeg købte for nogle år siden en slag-skruetrækker, i brugsforvirringen stod der bla dette. virker det ikke første gang, så prøv igen. tjaaa det tror jeg aldrig jeg havde regnet ud selv.

i vores brugsanvisning vedr vores bil står der gud hjælpe mig at man skal tjekke om bremserne virker inden man starter bilen

Her savnede jeg en kraftig advarsel om at disse produkter ikke må bruges af en Hellig Birma (især hvis den hedder Jesper)

:lol::lol::lol:

Hihi, jeg kom lige i tanke om jeg havde dette billede liggende fra emballagen til en kattelem

Jeg ville godt se det menneske der kan komme igennem sådan en :høhø:

hehehe