Vaccinationspriser 2009

Jeg plejer altid lige at skal høre prisniveauet hvert år for vaccine og sundhedstjek.

Hvad giver I ? Får I rabat for flere mipsere, opdrætterrabatter m.m ?

Jeg kommer lige fra Dr. Dyr og har fået lavet sundhedstjek, attester, og vacciner af 6 lopper. Dagspris d.d 1600 kr.

Jeg kan ikke huske hvad jeg gav i Oktober da vi sidst fik vaccineret.

Odense dyrehospital tager 543 pr kat uden felv, der til kommer der en smule rabat ved flere.

Har ikke fået dem vaccineret endnu i år. Det er først til september. Men jeg går ud fra at jeg får min sædvanlige rabat (25% ved kat 2, 50% ved kat 3 eller mere)

jeg syntes det lyder som en helt fair pris.
Jeg får også rabatter, sidste kom jeg med to kuld, mener jeg fik 5 neutraliseret og 12 vaccineret re vaccinere og chippet. Der var også et par voksne der blev vaccineret. Og mener prisen lå lige omkring de 10.000

Jeg fik sundhedseftersyn,vaccineret og chippet 7 killinger, og 3 blev registreret i det danske katteregister.
Jeg slap med 3207 kr.

Jeg er simpelthen så dårlig til at huske priser.
Som opdrætter på Dyreklinikken Skovlunde-Herlev får man fast 20% rabat (eller er det 25% :-D) - herudover får man gratis tlf-kons, recepter og lign.
Kan slet ikke huske, hvad jeg giver for vacc., neutr. osv - Lis plejer at være god til at huske priser, så jeg plejer at spørge hende, hvis jeg skal vide det :smiley:

ved ikke hvordan og hvorledes det plejer og lægge, tænker faktisk ikk videre over det når jeg vaccinere mine voksne dyr, men har da lige fået en pris på mit kuld på 5 killinger!!

tilbuddet indholder:
3 x sterilisering
1 x kasteration
5 x 1. gangs vaccinering
5 x komplet ormebehandling (og generelt sundhedstjek inkl navlebroksattest)
5 x chip inkl registrering
6 x 2. gangsvaccination (får en killing hjem der skal 2. gangs vaccineres, men har fået den vaccine med i prisen!)

en ialtpris på 8000 kr dvs en ca pris på 1600 pr killing sådan jævnt fordelt over dem alle og uden den nytilflyttede er regnet med!!

Jeg har lige haft mine 2 til det årlige check+vacc. og betalte incl. moms 635,38 for 1. kat og 359,12 for 2. kat.
Jeg havde budgetteret med 1000 kr, så det passede meget godt :thumbup:

Jeg kan ikke kalde det rabat men en god pris… jeg giver ca 240 pr vaccine og ikke noget for tjekket…
750 for kastaration og ved ikke hvad hun tager for hunkatte… men det ved jeg snart… mener det er 1200…
og det er med moms

og det er om det er en kat eller flere… ved nu ikke om jeg kun skal give 240 kr hvis hun bare skal vacciner…

min tager 225kr for en vaccine og sundhedstjek for en enkelt. derefter tror jeg faktisk kun han ligger 75kr ovn i pr killing der skal under det sammme.

vaccine der bliver givet er pure vax rcpch.

[quote=Fairypaw;208127]min tager 225kr for en vaccine og sundhedstjek for en enkelt. derefter tror jeg faktisk kun han ligger 75kr ovn i pr killing der skal under det sammme.

vaccine der bliver givet er pure vax rcpch.[/quote]
Det var godt nok billigt…er det incl. konsultation ?? :?

Hmm… Jeg giver 420 for første vaccine og sundhedstjek og 260 for andet.

Så fik jeg lavet en Fiv/FeLV attest og chip, som sammen løb op i 1100 kr.

Det er vel og mærke priserne i Århus.

Hej.

Sidst jeg var afsted med 3 mislinger gav jeg 212 kr. pr. killing for vacc. med Purevax incl. Chlamydia.
Rabies kostede ligeledes 212 kr. stk. og pas 244 kr.

Priserne er alt incl. (konsultation, sundheds tjek, moms osv.)

/Mette

[quote=Mette Mejdahl;208418]Hej.

Sidst jeg var afsted med 3 mislinger gav jeg 212 kr. pr. killing for vacc. med Purevax incl. Chlamydia.
Rabies kostede ligeledes 212 kr. stk. og pas 244 kr.

Priserne er alt incl. (konsultation, sundheds tjek, moms osv.)

/Mette[/quote]
Lige et sidespring…hvorfor bruge vaccine med clamydia ? Vi bruger aldrig vaccine med clamydia da den iflg vores dyrlæge kan forårsage netop clamydiaudbrud i et katteri.

[quote=DK*DeLaCour;208412]Hmm… Jeg giver 420 for første vaccine og sundhedstjek og 260 for andet.

Så fik jeg lavet en Fiv/FeLV attest og chip, som sammen løb op i 1100 kr.

Det er vel og mærke priserne i Århus.[/quote]

Hvem har du som dyrlæge? :slight_smile:

ja det er alt incl. men han er os meget billig og dog stadig grundig så er så glaf for ham.

Der er ingen grund til at bruge Clamydiavaccinen med mindre ma har Clamydia i katteriet.

Dens holdbarhed er kortere end de andre ting der er i vaccinen katten får i samme sprøjte

Jeg havde dyrlægen herude og VAC 12 stk + sundhedstjekke dem og fører deres bøger…det tog lidt tid:tihi:…det måtte jeg gi’ den nette sum af 2000kr for:rock:…Og ja jeg får rabat…hvor meget siger jeg ikke:fløjte: