Vådfoder, men ikke bidder i sovs

Jeg leder efter noget vådfoder, som ikke må være bidder i sovs …

Hvad hedder det når det ikke er det, bare så jeg ved hvad jeg skal kigge efter på zooplus :slight_smile:

pate?

Nej, Det skal være i sovs - Men ikke de der store firkanter …

Aner ikke hvad det ellers hedder - Det sådan nogen små strimler (Tror jeg)

Nogle af Bozita dåserne er paté. Yarrah foliebakkerne er paté. Der er sikkert flere patéer:)

Porta21 er sådan nogle kødtrævler i gele - der bliver til sovs når der kommer kogende vand på.

som Applaws Wet Cat Food | Buy Applaws Cat Food at zooplus ?

Yes, det skal være sådan noget …
Alt det andet pjat gider de nemlig ikke …

Kunne misserne ikke lide det du havde bestilt?

De slikker kun sovsen af, bidderne røre de ikke … :smiley:

De er nogle bøller…ja de er så…

Jeps, men dem købte jeg så kun to kasser af, de andre, er ligesom dem de får nu …

  • Men ville se om jeg kunne blnde lidt mellem det, så det ikke var det sammen hver gang :slight_smile:

Min gider heller ikke de der ‘boller’ i sovs, og han gider heller ikke paté. Han gider kun slikke sovsen/gele’en i sig og efterlade bollerne helt tørre.

Fra zooplus er han glad for Applaws, Cosma Thai og Porta 21, netop fordi der er hele stykker rejer/kød/fisk i produkterne…

[QUOTE=Helene;546081]Min gider heller ikke de der ‘boller’ i sovs, og han gider heller ikke paté. Han gider kun slikke sovsen/gele’en i sig og efterlade bollerne helt tørre.

Fra zooplus er han glad for Applaws, Cosma Thai og Porta 21, netop fordi der er hele stykker rejer/kød/fisk i produkterne…[/QUOTE]

Årh super Helene - SÅ prøver jeg en de slags næste gang der skal bestilles derfra :slight_smile:

Mine vil helst have det med sovs på.
Har prøvet det andet det er de ikke meget for.

Yasha gad i lang tid heller ikke de der boller - jeg tog så en gaffel og trykkede dem lige så de gik lidt i smadderstykker. SÅ røg de sørmer ned :smiley:
Det er jo et forsøg værd, hvis det er :wink:

efterfølgende fandt han så ud af, at bollerne godt kunne spises, men han skulle liiiige have dem most lidt de første mange gange…

Jeps, jeg har også prøvet at mose dem, man det gad han heller ikke, så prøvede jeg at komme kogt vand over, men så drak han kun vandet. Tror det er fordi han heller ikke kan lide paté, og så bliver det for paté agtigt når det bliver most.
Men da han kun er 5 mdr, så vil jeg løbende forsøge med ‘boller i sovs’ engang i mellem, for det KUNNE jo være han skifter mening på et tidspunkt…og økomomisk set, så ville det da lettet lidt på budgettet hvis han engang i mellem fx ville spise Aldis vådfoder, som ikke blot er super billigt, men også er et af de vedste vådfoderprodukter vi har i DK.:).

Rc vådfoder i potions poser, er heller ikke så store bidder som alm kattebider:) Mine elsker det:)

Det fik de os i starten - men de spiser ca. 3-4 poser hver om dagen - Så det er lige lidt for dyrt desværre …

  • Er det bidder i sovs ?

Jeg har lige købt en kasse til 50kr:) Det er bare med at gå efter tilbud:D