Vådfoder som fuldfoder

Hvilket mærker i vådmad kende du som vil fungere som fuldfoder?
Jeg har en kat som ikke spiser andet en vådmad, og pt får han Olivers, Lux og Bozita, men han er ved at være lidt træt af dem.

Jeg søger derfor nogle alternativer som ikke koster en formue og som samtidig er fuldfoder da det jo er det eneste han spiser og han spiser ca 400 g om dagen :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;1129309]Hvilket mærker i vådmad kende du som vil fungere som fuldfoder?
Jeg har en kat som ikke spiser andet en vådmad, og pt får han Olivers, Lux og Bozita, men han er ved at være lidt træt af dem.

Jeg søger derfor nogle alternativer som ikke koster en formue og som samtidig er fuldfoder da det jo er det eneste han spiser og han spiser ca 400 g om dagen :-)[/QUOTE]

Jeg ,mener osse applaws er fuldfoder …Det mærke er mine glade for :slight_smile:

ok ved du om de fåes i andet end 70 g dåser? ellers gå jeg vist konkurs :slight_smile: når han skal have ca 6 dåser / dagligt :slight_smile:

Applaws vådfoder er svjv ikke fuldfoder. Jeg ville bruge Feline Porta :slight_smile:

hvad med den her jeg købte 6 dåser til world i Ålborg

er positiv over det Animonda Carny Adult 6 x 200 g günstig kaufen | zooplus
GRAU Katzenfutter günstig online kaufen | zooplus

Camilla det kommer vist an på hvilken side man kikker på, jeg kan huske at der på de stod det ikke var fuldfoder, men på com stod der det var, så forsøgte jeg at sammenligne med andet fuldfoder, og hvad jeg kan se må det være fuldfoder - Jeg har så ikke tjekket de forskellige zooplus sider for at se om de har lavet en rettelse

På portionsskålene, som jeg bruger til shows og hoteller, står der complementary (eller supplementary) cat food, som jeg tolker som “tilskudsfoder”. :slight_smile:

problemet er jo netop at finde noget som vil fungere som eneste foder :slight_smile: Jeg mener ikke at Feline Porta er fuldfoder, med mindre han får alle varianterne :slight_smile:

prøv smilla :slight_smile:

et bud…cosmo

smilla vil jeg bestemt overveje, de skriver netop at det er fuldfoder :slight_smile:
Cosmo står der at det er et tilskudfoder og at man skal være opmærksom på at katten vil komme til at mangle mineraller :frowning:

Grau og Feringa :slight_smile: Begge dele er fuldfoder

animonda fra zooplus - den tyske eller uk er nok billiger, men det er lettere at læse indhold på dansk :slight_smile:

mine kræ er ganske udemærket tilfredse med deres foder. Og det fåes i mange varianter og ofte også i mega pack, så der er penge at spare.

Grau har en fornuftigt kilopris, så den vil komme på listen om kommende vådmad :slight_smile: Jeg er desværre nød til at tage hensyn til netop prisen, da jeg ikke har råd til at give omkring +700kr / mdr for mad til 1 kat :-(. De 5 andre skulle jo også gerne have noget at spise :slight_smile:

Jeg mente Cosma

Der er kun få Cosma-varianter, der er fuldfoder. Feline Porta er ikke fuldfoder. Holistic er muligvis, men i hvert fald stort set alle andre er ikke.

Efter hvad jeg lige har kunne finde ud så se det således ud (priser er fra Zooplus,dk, det var lettes når der skal sammenlignes)

[TABLE=“width: 433”]

Produkt navn
Kilopris
Antal
Pris
Fuldfoder

Cosma
53,75
6x400g
129
nogle varianter

Applaws
94,68
6x156g
89
Tilskudsfoder

Animonda Carny Adult
28,75
6x400g
69
?

Grau Grydeguf
44.69
24x400g
429
?

GranataPet
53,75
6x400g
129
?

Herrmanns
53,75
6x400g
129
?

Terra Faelis
103,33
6x200g
124
?

Smilla
19,69
24x400g
189
Fuldfoder

Feringa
82,5
6x200g
99
?

Animonda vom Frinstern Mare
49,69
32x100g
159
?

Feline Porta
53,75
6x400g
129
?

Bozita
28,05
6x410g
69
Fuldfoder

Olivers
40,59
17x100g
69
?

Lux
13,25
1x415g
5,5
?

[/TABLE]

Der er umidddelbart kun 3 som vil skrive at det er fuldfoder :frowning:
kom meget gerne med flere forslag :smiley:

prøv og skrive på den tyske hjemme side oppe i søge felt : Alleinfutter der kommer godt nok andet end katte mad men det giver svar på det du skriver om fuld foder .

nu kan jeg ikke 2 ord tysk :slight_smile: så det ville jeg ikke få så meget glæde af desværre

[QUOTE=cæsar;1129477]nu kan jeg ikke 2 ord tysk :slight_smile: så det ville jeg ikke få så meget glæde af desværre[/QU

jeg var lige inde på zooplus.dk og det er på dansk så søg på ordet fuldfoder det kan man godt … griner selv jeg har lært lidt i dag