Vådfoder + tørfoder

Okay, jeg er sikker på at mit spørgsmål har været oppe at vende mange gange, men kunne ikke finde det i de første mange sider af foder og ernæring og heller ikke ved hjælp af søge maskinen.

1.) Først lige et lille spørgsmål: Jeg regner med at få en killing om noget tid. Men hvad skal jeg gøre med tørfodret, så min “gamle” kat ikke ender med killingefoder og omvendt?

2.) Vil høre hvad fodre i med?

Personligt vil jeg gerne begynde at give råt kød, men har endnu ikke helt fundet ud af hvordan jeg skal bære mig ad og om katten vil være med på den

Min kat har adgang til tørkost hele dagen, han får en blanding af RC Tørfoder(Som han elsker) og Applaws (som han kun spiser fordi jeg “tvinger” ham:høhø:)

Om morgenen for han en halv dåse applaws vådfoder eller Miamor og resten for han om aften.

Kunne rigtig godt tænke mig og høre om nogle gode fodre mærker: jeg ved applaws skulle være rigt på kød, men er der andre mærker, synes det er meget ensformigt det jeg giver ham., da applaws selvfølgelig ikke laver et hav af forskellige varianter.
Har prøvet Lux, men det bryder han sig ikke om. Paté er også no go :slight_smile:

Når jeg vælger foder vælger jeg altid det med fisk (da han ikke vil spise det andet) så synes det bliver ensformigt, så vil gerne høre om nogle gode vådfoder mærker der også sælger fiskvarianten?

Puha det blev en lang smøre :tihi: