Vådfoder

Jeg har kigget lidt rundt på vådfoder, har bla. kørt varedeklarationen igennem på dem alle, men syntes det er jungle :slight_smile:

Lige nu bruger jeg Lux men ville gerne supplere med noget andet vådfoder …
jeg er kommet frem til disse so far
Almo Nature
Herrmanns Økologisk Kød
Applaws

Nogen der kan anbefale nogle af dem eller er der noget der er endnu bedre :?

Vådkost fra Hill’s plejer at være godt…

Og ellers, lave noget mad selv, altså feks. kogt laks… Det er mine ihvertfald vilde med…

Alle opfylder min “mantra” om ingen sukker og ingen korn, men det vigtigste er, om man kan få sine katte til at spise det :slight_smile: Og det kan kun tiden vise, så jeg vil anbefale dig at købe det hjem i så små mængder som muligt første gang og derefter prøve dig frem.

Ja det er jo lige det :slight_smile: men ville jo lige forhøre mig inden jeg købte hjem, vidste ikke lige om jeg var helt på rette spor mht til ingredienser, jeg tænkte bare jo mere kød jo bedre og uden sukker og korn og alt for mange andre unødvendige vegetabilske tilsætnings stoffer …

Mine er også rigtig glade for Cosma som man også køber ved zooplus

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;634710]Mine er også rigtig glade for Cosma som man også køber ved zooplus

MVH
Gitte[/QUOTE]
Tak for tippet må lige kigge på det :slight_smile:

Cosma, Almo Nature, Applaws og Feline Porta minder meget om hinanden i konsistens, så hvis en kat kan lide f.eks. kyllingevarianten i det ene mærke, er der stor sandsynlighed for, at den også kan lide kyllingevarianten i de andre mærker :slight_smile: Så prøv det ene først, for de er alle relativt dyre.

Jeg må jo prøve mig frem, Og håbe at kræet kan lide noget af det :wink:
ellers må hun jo bare nøjes med lux som hun er vant til :slight_smile:

Efter Whiskas er holdt op med at bruge sukker i deres vådfoder, synes jeg deres ‘oh so good’ også fungerer fint - mine er glad for portionsposerne jeg køber fra zooplus. De kan også godt lide Miamor, porta 21, Lux osv…ja, faktisk alt glider ned på nær Bozita (eller hvad de hedder).
Vil du prøve Miamor, så kan jeg sagtens sende dig et par portionsposer, jeg har nemlig rigtig mange…:slight_smile:

Miamor køber jeg også fra zooplus.