Vådmad med kød

Vores katte er ved at blive godt og grundigt trætte af tun og kylling, som der er i rigtig mange af de gode mærker, som vi plejer at give dem.

De har ellers elsket Porta21, men nu smider vi næsten mere ud end de spiser :frowning:

Så jeg vil gerne have anbefalinger på god, lødig dåsemad med kød.
Gerne af konsistens som Porta21/Applaws.

Almo nature?

Det er da også tun og kylling med en lillebitte smule andet?

dem her har jeg brugt

fandt lige dem her også

Schesir laver en variant med laks. Piv elsker den! Wet Cat Food & Canned Cat Food | Buy the Best Wet Food at Low Prices

Dét gør Snus også :slight_smile:

• den dufter også godt.

[QUOTE=line_refsgaard;893795]dem her har jeg brugt

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenfutter_dose/sheba/sheba_schale/11639[/QUOTE]

De er også vældig populære her - men med 6-8 grovsultne pelsdyr skal der en bedre indkomst til end vi har :-p

Almo Nature har nogle dåser med 75 % bøf, 24 % boullion og 1 % ris.
De hedder NEW Almo Nature adult cats with rind.

Dem er mine helt pjattede med…men de er ikke helt billige. (jeg så lige din bemærkning ovenfor om Schesir)

Almo Nature er de eneste, der på den måde laver kødstrimler af bøf og kalv ala. FP21. Men det er også ret dyrt, og mine katte rør det ikke!

Piv kan heller ikke lide Almo Nature med kalv (den eneste variant vi har prøvet).
Men det fik mig til at tænke på et andet “rent kød produkt” som mine katte heller ikke vil have: Budget (Føtex’ eget billige mærke) fås i en ren sardin udgave - en dåse med 400 g koster ca. 5,5 så hvis TS’s katte heller ikke kan lide det, er det ikke så mange penge at smide ud.

Cosma fås i øvrigt også med sardin, makrel og laks.zoolove Kylling | zooplus.dk (har dog ikke selv prøvet disse varianter).

Har i prøvet Applaws med tun/alger? Det er da trods alt anderledes end bare tun… evt. også med rejer? Det er noget af det eneste min smokey vil spise…

[QUOTE=PivMaria;894111]Piv kan heller ikke lide Almo Nature med kalv (den eneste variant vi har prøvet).
Men det fik mig til at tænke på et andet “rent kød produkt” som mine katte heller ikke vil have: Budget (Føtex’ eget billige mærke) fås i en ren sardin udgave - en dåse med 400 g koster ca. 5,5 så hvis TS’s katte heller ikke kan lide det, er det ikke så mange penge at smide ud.

Cosma fås i øvrigt også med sardin, makrel og laks.zoolove Kylling | zooplus.dk (har dog ikke selv prøvet disse varianter).[/QUOTE]

Der er imidlertid også en meget god chance for, at det ikke er fuldfoder. Jeg kan godt nok ikke huske, om det er den, jeg har kigget på, men det ville jeg i hvert fald tjekke.

Mine katte nægter så pure at røre foder med sardiner - selvom det er Cosma, som de i de øvrige varianter næsten vil slå ihjel for. Men sådan er kattene jo så forskellige :slight_smile:

Som variation bruger jeg Whiskas …Men kun i Mmm udgaven ( den er uden sukker ), som ofte er på tilbud hos zooplus ( så vidt jeg husker så er det kun zooplus.de ) som har det. Denne udgave af whiskas er efter min mening fuld ud lige så lødig som mange andre vådfoder typer