Vægttabs gruppe?

Er der nogle lige som jeg, som godt kunne tænke sig at tabe sig lidt :?

Jeg overvejede om det kunne være en idé at lave en gruppe herinde, hvor man kunne skrive gode idéer, opskrifter, mål, vægttab pr uge til hinanden :?

Jeg har godt set at nogle af jer har været på madlog, men det samme kunne vel lade sig gøre herinde og så koster det ikke noget :wink:

Jeg vil mega gerne igang med en kostomlægning, så jeg kan få smidt nogle kilo, men jeg er totalt forladt for idéer til morgenmads, middags, aften og mellemmåltids eksempler og kunne derfor godt bruge lidt hjælp :wink:

Samtidig ville det også være skønt at have nogle at støtte sig op af og dele succeserne med :wink:

Man kunne jo bare lave gruppen lukket, hvis det altså kan lade sig gøre :wink:
Så ikke alle kan følge med i, hvor meget man vejer og sådan :wink:

Håber der er andre, der kunne tænke sig at være med :wink:

Hej Rikke,

Jeg tror altså at den gruppe som hedder “Jagten på taljen” er sådan en, som du foreslår :wink: Den er bare gået lidt i stå… Så det er jo om at finde nogen, som vil starte den igen :wink:

[QUOTE=DK*DeLaCour;647737]Hej Rikke,

Jeg tror altså at den gruppe som hedder “Jagten på taljen” er sådan en, som du foreslår :wink: Den er bare gået lidt i stå… Så det er jo om at finde nogen, som vil starte den igen ;)[/QUOTE]
Okay havde ikke lige set, at der var en gruppe i forvejen :wink: Takker for hjælpen :ok:

Madlog :slight_smile:
Det gode ved netop den er (for mig), at jeg kan holde styr på mit indtag af “ikke hensigtsmæssige ting”

Der er en spirrende udvikling i kattegalegruppen derinde igen :slight_smile:

[QUOTE=DK*DeLaCour;647737]Hej Rikke,

Jeg tror altså at den gruppe som hedder “Jagten på taljen” er sådan en, som du foreslår :wink: Den er bare gået lidt i stå… Så det er jo om at finde nogen, som vil starte den igen ;)[/QUOTE]
Men denne gruppe kan alle jo gå ind og læse i ikke :?
Jeg er måske ikke helt med på at skrive mit vægttab i åbent forum hver uge :wink:

Enig, det kan da også være grænseoverskridende…

Så opret en ny lukket gruppe som kræver godkendelse af dig, for at kunne deltage. Jeg kommer og banker på i hvert fald.

Jeg vil os gerne komme og bakke op - jeg skal os selv starte, men det bliver først når jeg er lidt mobil igen :slight_smile:

Så har jeg oprettet den :wink:
Ved ikke lige om jeg har gjort det rigtigt, så kan en af jer ikke lige prøve at søge medlemsskab, så jeg kan se, om det er rigtigt, det jeg har gjort :wink:

Kan ikke søge, da den er hemmelig:)

Jeg er igang med en kostomlægning, hvor jeg går hos en kostvejleder. Men det er en langsommelig proces.

Ok så skal jeg nok sætte den som moderet istedet for lukket…
Kan du nu Lotte?

Så er gruppen ogrettet og hedder Sammenhold under Vægttabet - Så søg endelig medlemsskab jer der kunne tænke jer at være med :wink:

Jeps, kommer og banker på nu…

ØH, hvor finder jeg den henne???:gruble:

Så Eva, ikke drille…:smiley:

Jeg fik min søn til at finde den, fniiis.

Helene …Kik op under kattegales community - Klik og der kommer en drop down menu, hvor bla. grupper befinder sig. Og når først du kommer ind, så kan du i højre side se ‘nyoprettede grupper’ :slight_smile:

Jeg har også banket på :smiley:

[QUOTE=Helene;647810]Så Eva, ikke drille…:smiley:

Jeg fik min søn til at finde den, fniiis.[/QUOTE]

Måske jeg lige skulle have skrevet en forklaring, jeg morede mig fordi det var præcis det jeg sad og tænkte - hvor i alverden jeg mon skulle give mig til at lede efter sådan en gruppe henne :tihi:

Jeg har også banket på, så kan det være jeg endelig kan få mig taget sammen igen.

Jeg er stadig ikke blevet medlem, men har fundet gruppen og har banket på…så det går frem a.