VÆK for hulan... hun kommer nu

Sådan ser det ud når jeg koger fisk i microovnen og kommer ud før den har bippet færdig :smiley:

Hvor er det et godt billede :tihi:

Hvor er det skønt!!! :slight_smile:

Haha dygtige missere :slight_smile:

Dejligt billede - og kom lige til at grine ved tanken om, at det jo kun er en bestemt slags mennesker, der synes den slags billeder er seje :slight_smile: Men det synes vi altså :slight_smile:
VH
Susanne

FANTASTISK billede :smiley:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Dejlige, suuuuuultne misser :wehuu:

Skønt billeder og HVOR kan jeg dog genkende det. Her bruges mirkoovnejn også fortrinsvis til at lave fisk og tø kyller op i, og 2,3 sekund efter den er stratet ligner mit køkkenbord indgangspartiet ved Punkt 1 når sommerudsalget starter.
Se selv…og det var endda en dag hvor trængslen var moderat

:klapper::klapper: Åh ja…sårn nowen mikroovns-vagtmisser har jeg også. Skønt billede :wehuu:

Herligt billede - det er så godt fanget. :smiley:

Ja, de lærer hurtigt hvilke lyde, der har betydning for dem. Her bliver der som minimum altid drejet lidt på ørerne, når køleskabet åbnes. Om der så skal reageres yderligere, ja det afhænger så af de efterfølgende lyde… :cool2:

Og vores gamle Rudolf kunne altid høre forskel på, om det var dåseåbneren eller noget andet, der blev taget frem fra køkkenskuffen. Han stillede troligt i køkkenet hver gang, vi åbnede noget - også selv om han ofte blev skuffet af en dåse tomater. :slight_smile:

Vores kender ikke forskel på lydene, de hyler lige højt om jeg skærer salat eller kylling. Den højeste hylekoncert i denne uge, kom sig af to daser majs…

Vores kommer styrtende, når Per sliber knive (= der skal skæres kød, = der kunne falde noget af :wink: ).
Mikroovnen har de ikke noget forhold til. Det er kun hundens mad, der befinder sig der :slight_smile: (og i øvrigt må kattene overhovedet ikke befinde sig på køkkenbordet).

Hehe… hvor er de dejlige.

Her er det Cream the Cookie Monster, der sidder der som et søm, så snart nogen bevæger sig ud i køkkenet. Det ku’ jo være der faldt noget af… :slem:

Hun gør det også, når min mand tager sko på; for han har lært “fars kat” at hun får en guf, når han går fra hende for at gå på arbejde. Og kvikke er de jo, så nu sidder hun der, hver gang han tager sko på - uanset grund… :dokdok:

[QUOTE=Else;644626]Vores kommer styrtende, når Per sliber knive (= der skal skæres kød, = der kunne falde noget af :wink: ).
Mikroovnen har de ikke noget forhold til. Det er kun hundens mad, der befinder sig der :slight_smile: (og i øvrigt må kattene overhovedet ikke befinde sig på køkkenbordet).[/QUOTE]
He he det må de skal heller ikke her :slight_smile: men de har det med selv at sortere i beskederne :tihi: