Vær helt stille Bøllen sover (Zzzzzzzzzz)

Når jeg går i seng om aftenen siger jeg til Bølle: “Kom Bølle, nu skal vi i seng”. Jeg går i seng og ikke mange sekunder efter følger Bølle trop og kræver sin del af dynen og plads ved siden af mig i sengen.

Der ligger han så helt til næste morgen, hvor vækkeuret som regel ringer kl. 6.30. Her er det syn der møder mig når jeg vågner:tihi:

Det skal lige siges, at han tit snorker højlydt, når vækkeuret ringer og synes at det er alt for tidligt at stå op. Han er muligvis B-kat:p

Han vil rigtig gerne blive liggende og hygge lidt endnu - så er det godt vækkeuret har en snooze-funktion:)

Årh, hvor er han sød:love2:
Mine går også i seng samtidig med mig, og selvom de står op i løbet af natten så ligger de der igen når jeg vågner:)

Hvor er han altså sød og hvor er du heldig at vågne op til det syn :slight_smile:

Hvor er han en laber larve lige til at kysse på!!! :slight_smile:

Årh hvor skønt :wehuu:

Hvor er han dog fin, den Bølle.:hjerte: En rigtig sovekat. :smiley:

Awwwww :wehuu: Han er da for skøn…

:smelter: Hvor ser han dejlig ud, forstår slet ikke du kan stå op med sådan en i sengen :hjerte: :smiley:

Min forrige kat Emilius var også endelig nået der til, jeg gik i seng klappet på sengen & så kom han ind. Håber jeg engang kan få det samme forhold til Emina, indtil videre nyder jeg bare når hun gider dele seng med mig :smiley:

:smelter:

Nååhr, hvor er han dejlig :wehuu: At sove med katte er noget af det bedste, der findes :hjerte:

Tak for de pæne ord om min øjesten og sovedyr:D. Når jeg engang imellem er væk hjemmefra, har jeg faktisk lidt svært ved at falde i søvn når han ikke er der - det er der jeg savner ham mest.

Der er meget svært at komme op om morgenen for Bølle skal jo lige vågne og så skal han lige nusses - fast ritual hver morgen. Så må jeg jo bare skynde mig lidt mere for at nå på arbejde til tiden.

“Laber larve”:slight_smile: - den er god, han har i hvert fald farven.

Hvor er han dog et dejlig puttedyr :hjerte:

Forleden nat havde min ene datter sovet forfærdeligt, fordi Balut ville
putte, så han rykkede nærmere og nærmere og indtog mere og mere
af sengen, så Maja til sidst havde ligget på siden helt op ad væggen :tihi:

…og rykke katten lidt - næh nej, det kom da slet ikke på tale :høhø:

Det kender jeg godt. Selv om Bølle ikke forlader sengen om natten, så rykker han lidt rundt. Jeg vågner tit ved at han ligger midt i sengen, midt på dynen, og så må jeg klare mig med den plads der er tilbage og en flig af dynen - men jeg ofre mig jo gerne (så længe jeg ikke fryser):smiley:

:smelter:

Årh, hvor er han bare dejlig :hjerte: Katte er simpelthen for skønne, når de sover (og især hvis de snorker!) :hjerte:

Øj hvor er bøllen kær :love2:

Hvor er det sødt! hehe…det er så hyggeligt at ligge i sengen og sove… sammen…:slight_smile: