Vær med i konkurrencen om Marts Månedens kat

Mange har allerede sendt billeder til månedens kat marts, men jeg er sikker på at mange flere ligger inde med billeder der lever op til næste månedes emne. Emnet er katte i kattesenge :slight_smile:

Se mere om det [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=16307”]her[/ame]

Og må jeg tilføje, at de billeder, der allerede ligger der, bare er ganske og aldeles helt fantastiske? Hvor kan katte ligge i kattesenge på mange forskellige måder, og hvor kan de se helt utroligt nydende / afslappede / glade ud!! Jeg MÅ snart i gang med at tage nogle billeder af mine kræ i ny og næ :slight_smile:

mvh. tina

Personligt tager jeg 10-30 billeder pr dag :slight_smile:

• epigram

Epigram, det var mange :slight_smile: Mit kamera er ude af skabet måske hver 10. - 30. dag :rock: Ikke så underligt, at der aldrig kommer gode billeder i det - hver gang jeg har det fremme, skal jeg lige genopdage, hvad de forskellige ikoner på indstillingsknappen betyder…

Jeg zappede lige igennem billederne igen, og igen kunne jeg ikke lade være med at grine højt, da jeg nåede til nummer 11 - jeg anede ikke, at en kat kunne have sådan et udtryk :tihi:

Og hvad er det lige, der sker for alle siameser / orientalerne og deres ben? De stritter ud til alle sider - det ser jeg også herhjemme, hvor en sovende Billy meeeeget gerne skal vise sine poter frem i alle afskygninger - oppe, nede, fremme, lukkede, åbne… og allerbedst, når der er nogen, der nusser dem :pote:

mvh. tina

Jeg har lige forsøgt at sende 2 billeder, men jeg tror ikke de er kommet afsted.
“Tilføj billede” ikonet defaulter til url og når jeg så vælger et billede på PC’en viser den kun en lille firkant. Kan heller ikke se billederne i den sendte mail.

Jeg troede slet ikke man kunne sende billeder i en pb.

Kan nogen lære mig how-2 ?

pft
Pia

[quote=danpia;338031]Kan nogen lære mig how-2 ?
[/quote]

Nu ved jeg ikke, hvor du normalt har dine billeder liggende. Mine ligger altid på Photobucket og jeg kopierer så bare den samme linie ind i en pb, som jeg ville kopiere ind i et indlæg :slight_smile:

Det fungerer meget godt, for jeg har da altid haft et bidrag præsenteret i de konkurrencer, jeg har indsendt til :slight_smile:

[quote=Temple Bar;338035]Nu ved jeg ikke, hvor du normalt har dine billeder liggende. Mine ligger altid på Photobucket og jeg kopierer så bare den samme linie ind i en pb, som jeg ville kopiere ind i et indlæg :slight_smile:

Det fungerer meget godt, for jeg har da altid haft et bidrag præsenteret i de konkurrencer, jeg har indsendt til :)[/quote]

Hmmmm jeg har ‘bare’ billederne liggende på mit c-drev og ‘forsøgte’ at kopiere stien derfra ind i “Tilføj billede” (fjernede http://).

Photobucket kender jeg ikke…
Jeg kan selvfølgelig uploade billderne til et andet sted og så referere dertil, men det burde da bare ikke være nødvendigt…

Håber der er andre der har et indspark
:slight_smile:

Hæ jeg uploadede billederne til mit album herpå Kattegale, så kunne jeg tage url’en derfra og det virkede.
Så nu sendte jeg 3 billeder i stedet for 1

Tip vil gerne være med, men vi ved ikke, hvortil eller hvordan vi sender det, så her er det

Du skal sende en PB til “Månedens kat” med billedet vedhæftet. Der er link til beskrivelsen i allerførste indlæg :wink:

Vedhæftning kan så vist jeg kan se kun ske fra en http-adresse, dvs billedet skal være uploadet til en web-side først. Til dette formål benyttede jeg et album her på KG.

[quote=danpia;338042]Hæ jeg uploadede billederne til mit album herpå Kattegale, så kunne jeg tage url’en derfra og det virkede.
Så nu sendte jeg 3 billeder i stedet for 1
:)[/quote]

Ja, men det duer ikke. Du er nødt til at vælge et af dem da det er et billede per person per månede :slight_smile:

ja jeg har droppet at være med i konkurrencerne

Hvorfor?

[quote=birtheras;338130]Ja, men det duer ikke. Du er nødt til at vælge et af dem da det er et billede per person per månede :)[/quote]+

Ja, det har jeg lige set i mail; det er da bare så svært at vælge… jeg havde en kollega inde og hjælpe med at træffe det svære valg … nu er det så gjort.

Fordi jeg ikke har et kamera. Et dårligt mobilbillede vil aldrig vinde - uanset motivet. Det synes jeg i hvert fald at kunne lure ud fra tidligere vindere.

Billederne der vinder er altid smadder gode. Så jeg føler ikke jeg kan være med. Hvad sjovt er der ved at være med hvis man aldrig har en vinderchance.

Så jeg har valgt blot at kigge på.

Jeg vil gerne donèrer en nullerputseng og i Hello Kitty udgaven til martsvinderen…det ligesom passer når nu konkurrencen er misser der putter :tihi::wehuu:
NÅR konkurrencen sendes blot en PB til mig med vinderen så sender jeg en seng til vedkommendes misser :pote:

Hvem der bare var hjemme, så havde der været masser muligheder er jeg sikker på. De 3 katte-misser elsker jo kattesenge. Og bedst af alt, så kunne jeg smide op med en i den nye nullerputseng. :smiley:

Men nej, jeg må springe denne over.

Håber der kommer en masse gode billeder. :slight_smile:

[quote=kamikaze;338288]Jeg vil gerne donèrer en nullerputseng og i Hello Kitty udgaven til martsvinderen…det ligesom passer når nu konkurrencen er misser der putter :tihi::wehuu:
NÅR konkurrencen sendes blot en PB til mig med vinderen så sender jeg en seng til vedkommendes misser :pote:[/quote]

Tusinde tak Brita - hvad med at donere et billede til konkurrencen også :høhø:

Aldrig har der været så mange med som til Marts måned - det er helt vildt så mange der har sendt billeder denne gang :wehu:

TUSINDE TAK :ok:

Nej det orker jeg ikke sætte mig ind i - det ser rodet ud - så dropper vi det bare

MVH

[quote=lenschow;338396]Nej det orker jeg ikke sætte mig ind i - det ser rodet ud - så dropper vi det bare

MVH[/quote]

Du er allerede med :cool: