Væske til hygge -week

hejsa

ja jeg har jo lovet at købe div øl og vand i tyskland og det blir gjort om ca 10 dage
hvor meget tror i der skal købes
jeg regner med 3 ks øl og 5-6 ks sodavand

men jeg er usikker på om det er for meget el for lidt
det sodavand der bliver tilbage skal vi nok selv købe tilbage, det er så værre med øllet.

jeg vil bare ha at vi ikke kommer til at mangle noget

ja det er da en mulighed, det jeg bare tænker på er at det da er trist at løbe tør lørdag aften

ja ok, så skal der ski være nok
vi køber 3 kasser,winnie har 1 ks med og i har en ks stående, det er forhåbentlig mere end nok

det lyder som nok - men du har ret - hellere for meget end for lidt…

personligt er jeg og kæresten ikke til øl - det er mere smirnoff ice og den slags vi er til foruden afsindige mændger coke zero

Knus

det lyder som nok - men du har ret - hellere for meget end for lidt…

personligt er jeg og kæresten ikke til øl - det er mere smirnoff ice og den slags vi er til foruden afsindige mændger coke zero

Knus[/quote]

vi ka evt godt tage sådan noget smirnoff ice med fra tyskland el en af kopi-produkterne hvis det skal være, ice plejer at være dyrt dernede i det tyske

vi køber blot noget på vejen - sålænge der er zeros er vi happy campers -høhø

zeros skal jeg nu nok sørge for der er rigeligt af, det er jo en gudedrik.
nu vi er ved zero så smagte jeg den lang tid før den overhovedet kom på markedet i europa, vi var på ferie i berlin og der midt på gaden stod de og lavede test smagning på den for at høre folks mening om den, der fik jeg smag for den og da vi kom hjem fra berlin henvendte jeg mig til coca cola her i dk og forhøret mig om hvornår den kom til dk, fik så svaret at den nok aldrig kom til dk, men ½ år efter kunne man købe den i butikker

He he - første gang jeg smagte zero tænkte jeg ALDRIG om jeg gider drikke det l***, men nu synes jeg den er rigtig god ;-))

Sjovt som man kan ændre smag HI HI

Jeg er altså, ligesom Miss T, mere til Smirnoff Ice [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Skal jeg selv købe med? Det er vel det nemmeste???

hejsa

så har vi købt lidt våde varer til turen.
der er indkøbt
3 ks ceres royal classic
1 ks coca cola alm
1 ks coca cola zero
1 ks sprite zero

Ja det kan KUN gå for langsomt nu.

Jeg har bøvl med manden… han blabrer om LeMans…som kommer præcis den weekend…

TYPISK dumme le mans

ja det er osse noget pjat at de ikke kan flytte det lille racerløb til en anden dag, vores hyggeweek er da et betydelig større og vigtigere arrangement

Jeg kunne ikke være mere enig…

Har i smug planlagt overtalelse sammen med Regitze… der kommer bærbare og 3 modems med siger hun… så MÅ han da kunne overtales… ellers er han dælme en røv med ører

ja, nu har jeg lige skrevet til tom k og bedt ham om at gå i strejke hvis de vil kører dette løb mens vi holder hyggeweek, ved ikke om han svarer og om han har indernæt i hans audi -høhø

Hahahah du er herlig Johnny… jeg synes fakkertalt godt han kunne udsætte det en uge ja!