Valg af dyrlæge

Mini skal vaccineres om en måned og jeg står og vakler lidt imellem to dyrlæger.

Holme dyreklinik og Højbjerg dyreklinik.

Hvilken en af dem vil I anbefale? det kommer ikke an på priser, men hvor dygtig dyrlægen er og hvordan de behandler katten og ejeren.

Vær venlig kun at kommentere på de her to dyrlæger, da det er dem jeg er mest interesseret i.

På forhånd tak.

ville helt klart vælge holme dyreklinik, han er bare så fantastisk en dyrlæge og han tager sig tid til sine patienter osv osv.
han er samtiddig meget sympatisk og han er en person man straks får tillid til
han har ikke de mest fancy lokaler, men der er pænt og rent

Er der flere der kan/vil svare? :slight_smile:

Næh, men hvis jeg stod i din situation, ville jeg tænke på at kontakte gamle, garvede opdrættere i området og spørge om deres mening :slight_smile:

Har ikke selv nogle erfaringer med dem, men min mor har brugt Holme og har været tilfreds…

Så længe det bare er en vaccination, så betyder det ikke så meget. Det burde de fleste dyrlæger kunne klare så nemt som at klø sig i r****.

Jeg kender desværre ikke nogen af de to. :slight_smile:

Jeg bruger Højbjerg og dem er jeg glad for :slight_smile:

Hvis du stadig er i tvivl, kunne du jo besøge begge steder. Spørg om foder, pelspleje - et eller andet, så kan du måske få en idé om service og kompetence. Nogle gange kan atmosfæren alene sige meget. :slight_smile:

Hvordan dyrlægerne så reelt er, siger det jo ikke meget om, men det var da et forslag. :slight_smile:

Så længe det ‘kun’ er til en vaccination, vil jeg være ret ligeglad med hvilken dyrlæge der skal give den lille prik …Så tag den nærmeste og føl stemningen på stedet - Hvis du ikke føler det godt, så vælg den anden, næste gang Mini skal vaccineres.