Vamdrup udstillingen

Vi (min kæreste og jeg) vil gerne besøge udstillingen som gæster, for at hjælpe med at frem til vores kommende kat, så spørger lige som grøn udstillingsgæst, er det alle kategorier der udstilles begge dage ? eller er de delt op i kategorier ? Det er brite, europé, orientaler og burmeser, vi især er interesseret i. Hvis nogen kan hjælpe med at afklare forvirringen omkring, om vi skal komme begge dage eller kun den ene, det er self. altid rart at komme afsted og nusse og hilse på katte :tihi:

1 Synes om

Racerne er ikke opdelt i lørdag og søndag, så der vil umiddelbart være et vist antal katte af de racer begge dage (det er dog op til udstillerne, hvilke(n) dag(e) de kommer) :slight_smile:

1 Synes om

Super, det lyder godt! det er bare fordi vi har en lille hund, som vi skal have passet, og vi skal køre ret langt, men det er jo en fantastisk mulighed for at se kattene på nært hold og tale lidt med deres forældre :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Det er alle racer begge dage. Og de racer som du efterspørger kommer også.
Jeg har orientaler med og kommer også med DSOs stand (Dansk Siameser og Orientaler ring)
Så kom endelig hen og få en snak med os :smiley::+1:

1 Synes om

Og vi brillerer med “en hel kasse” europeer, heraf nogle til salg, så vi viser også gerne frem :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Susanne og hendes dejligheder er der begge dage, men ellers ved jeg at de fleste europé folk kommer om søndagen, og vi viser meget gerne racen frem :slight_smile: Jeg er der lørdag som steward, og søndag som udstiller, og hedder Eva (og jeg opdrætter europé). En god del kender mig, så uanset hvilken dag I kommer, så er I meget velkomne til at finde mig, så skal jeg gerne hjælpe jer med at møde de forskellige racer :slight_smile:

1 Synes om