Vandfonfæne eller noget

OK…så et lille minispringvand da :ups:
Jeg lovede jo nogen her at vise det men fik ikke gjort det i går…:frowning:

Misserne syntes at det er rigtig sjovt og stå og pjaske i og der var som I kan se, lang kø den første dag for at få dyppet tunge og poter :høhø:

Vi fandt den i et gartneri, nedsat til 149 kr og det var da billigt, meeeen…de skiller den ad, de vil have kuglen som kører rundt på vandet så vi må samle den jævnligt :høhø:
Vi kunne jo også bare have taget den i en af de modeller uden kugle…
Men hovedsagen er at de er glade for den og drikke mange gange i løbet af dagen af den. :slight_smile:

:tihi: Sikke interesserede alle misserne er :wink:

Sikke en fornem vandskål :høhø:
Og som altid var det en fornøjelse at se billeder af din skønne flok :inlove:

Godt køb :thumbup:

Det ser ud som om, de læser noget i krystalkuglen. Fremtiden, måske?
Ja, hvorfor ikke? Katte kan jo så meget… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;621956]Det ser ud som om, de læser noget i krystalkuglen. Fremtiden, måske?
Ja, hvorfor ikke? Katte kan jo så meget… :)[/QUOTE]

Det da det de gør…det har jeg slet ikke tænkt på :tihi:
Måske man ku’ rejse med et gøgl med dem her til sommer og tjene en skilling der :?

Er der noget om fremtiden De ikke kan fatte…
Så bare spørg Lisbeth’s katte…

I det var da en smart idé. Vi har jo fået en prinsesse der ikke nedlader sig til at drikke af hverken skåle eller glas. Men rindende vand er acceptabelt… (og så, heldigvis, min datters store glaskande med iskoldt vand) - så jeg har overvejet at få en water fountain til hende… og når man så kan få sådan en fin en samtidig…

Men… hvordan er den at gøre ren? hvor længe kan vandet “holde” før det er adr?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;625973]I det var da en smart idé. Vi har jo fået en prinsesse der ikke nedlader sig til at drikke af hverken skåle eller glas. Men rindende vand er acceptabelt… (og så, heldigvis, min datters store glaskande med iskoldt vand) - så jeg har overvejet at få en water fountain til hende… og når man så kan få sådan en fin en samtidig…

Men… hvordan er den at gøre ren? hvor længe kan vandet “holde” før det er adr?[/QUOTE]

Den er meget nem at gøre ren, det er nærmest bare en skål springvandet står i.
Jeg kommer rent vand i hver dag når jeg tænder den, og hvis de så har brugt den meget får den lige en tår rent igen.