Vandleg

Nunavut hjalp til med at fylde dammen med vand i dag, og han er meget dygtig :tihi: Han formåede både at sætte en pote foran strålen så Viper fik en ordentlig skylle, hive slangen ud i bedet, vælte Rhiannon i dammen og selv ryge halvvejs i :dokdok:

Med ham i huset keder ingen sig :klapper:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Nøj, nogle skønne billeder! Han hygger sig godt nok.

Ej hvor dejligt med så flot og hjælpsom en misser. :smiley:

Sikke nogle pragtfulde billeder af en rigtig lille vandhu… nåh nej vandkat :thumbup:
Dejligt med så hjælpsom en misser :tihi:

Hvor er han flot! Dejligt mønster :hjerte:

Han har bare moret sig fortrinligt, kan man se :høhø:

De kan altså noget med vand de cooner :klapper:
Skønne billeder!

Intelligente katte keder sig aldrig. Nunavut ser i hvert fald ud til at have haft det sjovt. :smiley:

Hvor er det nogle skønne billeder…

:lol:med de billeder og fortællingen ser man en hel film for sig, tror de andre tager en sød hævn senere :muhaha:

Jeg er så misunnelig på den fine dammen kattene dine har :storrespekt:

Vi kommer til sommeren ,uansett om vi er invitert eller ei,da sniker vi oss bare inn :høhø::ferie01:

Dygtige Vutte :hjerte: Kan lige høre ham for mig: “lad mig, lad mig, lad mig” :høhø: :rock:

[QUOTE=Thelma;695506]Jeg er så misunnelig på den fine dammen kattene dine har :storrespekt:

Vi kommer til sommeren ,uansett om vi er invitert eller ei,da sniker vi oss bare inn :høhø::ferie01:[/QUOTE]

Kom du bare, Veena. Og tag et par af dem med ørerne med :wink:

Hehehe… en vandkat!
Hvor er han sød. :hjerte: Dine vanddam billeder tager altså stikket hjem hver gang :respekt:

Oooooh, det er dejlig å være være Norsk i Danmark, kattene gleder seg tjooohooo :weee:

:slight_smile:

Sikke en flot rød vandkat:):slight_smile:

Hvor er han bare skøn :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Uh - sådan en vanddam ville jeg også gerne have - og kattene her sikkert endnu mere :klapper: