Vandpjaskeri

Misserne elsker når fuglebadet bliver fyldt op med vand.:thumbup:
Så bliver sjasket og pjasket så det sprøjter til alle sider.

Håber at de så får styret deres lyster så de ikke gider rode så meget i vandskålene indendørs -surrender

Poker Face især er den største “vandhund” som findes, han kan i løbet af nul komma nul tømme en fyldt vandskål ud over et nyvasket gulv…

Selv i vinters sad han gerne og rodede i fuglebadet når der var kommet is på vandet :tihi:
Hilsen Lisbeth

Hmm… Lige på det punkt er Bernie altså ikke en coon… :venter: Ikke at jeg burde brokke mig… :wink:

Nej vær du glad for at jeg har opdraget de misser som skal flytte hjemmefra ordentligt :høhø:

Sikke nogle dejlige billeder :yatta:

Der er kun én af mine der er en vandpjasker, så det er lige til at klare :høhø:

Psssht, pas på de ikke drukner hunden :sshh: :stuck_out_tongue:

For tiden kunne jeg lige så godt lade være med at stille frisk vand frem til dem herinde. Det eneste vand der dur, er det i vandskålene udenfor og så vandet i fuglebadet - og vandet må gerne være daggammelt og grumset, så er det rigtig dejligt :rock:

Skønne katte du har :inlove::inlove:

Nøøøj, tænkte jeg, der en killing, bare den ikke falder i -what

Men så kom jeg til at tænke på, at det da er hunden, den fylder godtnok ikke meget ved siden af kattene.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Dejlige billeder af nogle rigtige vandhu - øhh vandkatte!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;380511]Nøøøj, tænkte jeg, der en killing, bare den ikke falder i -what

Men så kom jeg til at tænke på, at det da er hunden, den fylder godtnok ikke meget ved siden af kattene.

-LOL-LOL-LOL-LOL

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Den yderst til venstre på billede 2 og 3 er faktisk en killing :muhaha:

(Nu håber jeg så, at jeg har ret og det er Pepita-musen :kryds: :tihi:)

[quote=Eva;380511]Nøøøj, tænkte jeg, der en killing, bare den ikke falder i -what

-LOL-LOL-LOL-LOL

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Nej den er godt nok bette den hund, nu er den dog kommet op på 790g hi hi

Jo du har næsten ret Louise, det er Pepita’s brødre Sharro og Toro og så er det vandkatten Poker Face:tihi:

ej nogle gode billeder og skønne katte:wehuu:

[quote=Bølle-missen;380516]Den yderst til venstre på billede 2 og 3 er faktisk en killing :muhaha:

(Nu håber jeg så, at jeg har ret og det er Pepita-musen :kryds: :tihi:)[/quote]

Ok, kan ved nærmere eftersyn godt skimte noget, der er lidt mindre end vandbamserne.

Men jeg tror nu stadig, at hunden er mindre endnu.

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Fantastiske billeder og smukke katte :hjerte:

hvor er de da skønne Lisbeth :slight_smile:

Super billeder af misserne og den lille gris som jeg besluttede at det var :tihi:

Ja det kan han faktisk godt ligne.
Vi må have fedet ham op til jul, ellers bliver der godt nok ikke mange flæskesvær på ham. :tihi:

:slight_smile:
Dejlige billeder af nogle dejlige misser og en lille gris:)

Hvor er de søde alle sammen :inlove:også den meget lille vovse:tihi:

Pragtfulde billeder Lisbeth…:hjerte:
Tak for dem.

Der er han jo “den lille vandhund” :inlove: