Vandsjaskeri adr!

Jeg har et par katte som i den grad forstår at bade i deres vandskål.
Jeg har prøvet en million trillion forskellige vandanordninger uden at finde den optimale.
I øjeblikket har de Cat It drikkekuplen, men det er ikke umuligt at bade der osse.

Problemet er at qva deres vandsjaskeri, bliver de gule i pelsen under hagen men det værste er næsten at huden ikke rigtigt synes om at gå og være fugtig sådan nærmest hele tiden.

Er der nogen som har LØSNINGEN???

Det er jo ikke særligt charmerende med en perser der ligner noget som er slæbt gennem sølet.

Hmm… Jeg havde det problem med Basse, uanset hvilken skål osv. så sjaskede han rundt i det, indtil jeg købte det der stativ, hvor skålene er løftet fra jorden… Jeg har ikke haft svineriet siden… Ved ikke om du har prøvet sådan nogen?

Jeg ved ikke om det ville være en løsning at ligge noget hen over skålen til catit?

de kan jo ikke bade på kuplen :slight_smile: ja med mindre de smider sig ovenpå den altså?

Ok jo de kan sagtens bade på kuplen.
Har en kun med kuppel på og det er samme resultat.

Stativ, det har jeg til hundenes vand og mad, men selv der kan de sjaske sig til.

Du må give dem regntøj på :tihi:

Ej seriøst, så ved jeg det ikke, jeg har jo også en der bader hele overkroppen når han drikker :ups:

-høhø Bortset fra, at det må være rigtig træls, Sanni, så er det da bevis på, at vores kære fladsnuder ikke er de rene sofapuder :ok:
Dvs, når Coon-folket jubler sådan over deres vandelskende flotterikker, så kan vi med sandhed sige ‘Ork, persere leger da også med vand!’

Jeg har en lille Drinkwell, der står på altanen (muret, bred, og afskærmet med planter og net) om sommeren. Leise kigger på den og er lidt ligeglad, men Gia drikker helst af den: Hun lægger sin brede kæbe på kanten og labber glad i sig - ah!

Håber, at du finder et trick, så du undgår ‘badedyr’ fremover :?

Vi har også haft problemer med vandsjaskeri hos vores persere. Vi har den senste tid haft et sådan stativ, med kun en meget lille skål på… Jeg vil dog sige, at de godt kan dyppe selve hagen i den, men kraven bliver aldrig våd på dem længere.

LOL!

hvor kreativt!

Vær bare glad for det er den selv og ikke, gulv vægge OG sig selv den bader g
En stor lerskål med en liter i kan nemt tømmes på en halv time hvis det er dagens mål ;o)
Så jo, glæd dig over den kun bader sig selv ha ha