Vanilla 9uger

Stadig lige dejlig og skøn. Faldt i søvn på mit skød -forelsket -forelsket og fuld af krudt i måsen.

Muuuuuuuuuums hvor er hun skøn -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket. Elsker de øjne -love -love -love -love -love -love
Er det ikke svært bare at gå og vente på hun kommer hjem?

-pote -pote -pote -pote

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* Du er bare SÅ misundelig :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :smiley:

Jo det er super svært…V besøger hende dog ret ofte, så det hjælper lidt på det, men når min ene Cassey er med, vil hun ikke hjem igen. Hun sidder bare me Vanilla i armene, og siger Jeg bliver her -ked Det lidt hårdt for hende at forstå at vi liiiige skal vente lidt endnu [smilie=hate-smile.gif]

Tak søde -kramer -HUG

Føj hvor er hun ikke ret lækker :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Jeg holder med MB -forelsket -forelsket -forelsket

Jeg kan slet slet ikke lide små nuttede søde dejlige Bimser -love -love -love -love -love -love

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Du er helt grøn i hovedet af misundelse kære Karen :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: -høhø -høhø

Sikke en smuk halvsøster Tjalfe har… det må ligge til familien :slight_smile:

knus

Gitte

-høhø -høhø -høhø Det er nemlig det det gør…bare se på Theodor også… Men det er nogle lækre misser Faith hun laver -love -forelsket -forelsket -love -forelsket -forelsket

Pyyyyyyh, hun er lige så væmmelig at se på, som sidst jeg kiggede -what -what -what

-hæhæ

-lovelove [oregonian_bear9.gif] -lovelove [oregonian_bear9.gif] -lovelove [oregonian_bear9.gif] -lovelove [oregonian_bear9.gif] -lovelove

det utroligt å mange med grønnehoveder idag :stuck_out_tongue: -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -rækketunge -rækketunge -rækketunge [cat01.gif]

Sine hun er jo slet ikke noget for mig… -what …hun har en tydelig næse…er ikke bredhovedet med små øre -sorry

Men skulle jeg gøre en undtagelse blev det nok med Vanilla… -forelsket så hold hellere godt øje med hende… -muhaha

Ja kønnere bliver hun da bare ikke …

Og så må jeg hellere selv sætte mit grønhoved på

Føj da, føj da, føj da - er det ikke forbudt sådann noget -øøøvvvs

[oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [oregonian_bear9.gif] [bigkiss] [bigkiss] [bigkiss] [bigkiss] -love -love -love -love -love

Enig -thumbs -forelsket