Vanilla, dejlig, fræk og underholdene

Så fik jeg taget lidt nye billeder a den super charmerende men også frække vanilla.

Er jeg ikke yndig?

Dejligt at sidde på mors skød

Hvem er du?

he he ingen ser at jeg liiige sætter den plante lidt på plads

Oups taget på fersk gerning

Hvordan kan en miniature kat fylde SÅ meget?

Hov hvem er du?

MoAR der står to remmede katte på din skænk…

Hvor er hun bare yndig -forelsket -forelsket

Og hvor er jeg VILD med alle dine lyserøde ting - den kurv/seng er bare MUMS -love

Taaaaaaaaak. jeg har jo to døtre som bare er prinsesser med stort P…den kan detres mor slet ikek lave om på. mne sengen fandt jeg da jeg var med ungerne i build a bear. jge havde længe kigget efter en rigtig tøse seng til vanilla, og der så jeg så dennne seng til sølle 120kr…så den købte jeg lige på stedet, og hun er meget glad for den…især pelsen LOL

Der er vel lidt prinsesse i os allesammen :smiley:

Hmmm, ja så kunne det da godt være, man skulle snige sig ind i en Build a Bear, og kigge på sådan en seng :stuck_out_tongue:

LOOOOOOOOL ja det er der helt sikkert -thumbs det syntes jeg at du skulle gøre, de er rigtige søde. -forelsket

-forelsket Hun er nu sød, din lille prinsessemis.

Nååååårh hvor er hun bare vidunderliiiiiiig! Virkelig skøn!

Mange tak poly og Elisabeth -kramer -kramer

For mig ser det nu ud somom at hun leder efter en vej ud… -what

Det kan man jo heller ikke fortænke hende i når du allerede har haft hende i bad… -mai

åååhhhh Birthe -blåblå hun er blevet SÅ forkælet siden det skrækkelige bad. hun har fået lidt kogt kylling som hun eeeeeeeelskede. Oh hun er blevet nusset om. faktisk burde det være mig der skulel have lidt omsorg. Om natten sover hun lige ved min side, og hun er så fræk at hun bider mig i mine deller aaaaaaaaav -græd og sætter kløerne i. Ved ikke omd et er en soveting. Jeg har små bidemærker der nu -ked r det slet ikek synd for mig? 0og nej jeg flytter hende ikke, prinsessen, ligger jo godt der.

taaaaaaaaaak søde -kramer -kramer nej det tror jeg ikek er muligt… :smiley:

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao Birthe for søren da også, enten har du haft næsten lidt for langt ned i poolen, ellers er det varmen der stiger dig til hovedet -engel -xxrotflmao -xxrotflmao

Åhh hvor er hun søøøøød [bigloony] [bigloony]

Hende kunne jeg godt nusse pelsen af -forelsket -forelsket

ps. Er et en fredslilje hun sidder i ?
Hvis det er, så pas på hun ikke bider i den. Vores Isabel blev meget syg efter at have smagt
på sådan en -blåblå

Birthe - Herlige kommentarer om smuklingen -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Ja det er en fredslilje, som lige er bleve smidt ud efter at jeg fik afvide på Birmalisten den var giftig -blåblå Heldigvis nåede ingen katte at blive syge. men ellers mange tak for oplysningen -thumbs

Så så ikke opfordre Birthe til at være fræk -gimiggimig

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

For filan Birthe -LOL

Hmmmmmm har hun så været i bad igen Sine,efter hendes graven efter en udvej i potteplanten -nananana -høhø -høhø

SÅ SÅ Gitte, ikke så fræk… I må ikke drilleeeeeeeeeeeee mig så meget -ked VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL -ked -ked -ked

SÅ SÅ Gitte, ikke så fræk… I må ikke drilleeeeeeeeeeeee mig så meget -ked VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL -ked -ked -ked [/quote:123lr9zr]

-xxrotflmao Det er hvad man får ud af at prale… -høhø