Vanilla flytter ind (nye billeder)

Hej med dig, hvem er du?

Ummmmmmmm pølse.Fik jeg sagt at jeg er en rigtig ædedolk?

Du trænger vist lige til en lille vaske tur

Hej med dig, jeg er vanilla, hvem er du?

Hvad laver du dog der nede?

det var så de første billeder fra vanilla flytter ind. Hun har taget det hele så cool og i stiv pote. Damen har charme, selvtillid og lækker pels -forelsket Lige nu sover hun til middag i kradsetræet, og jeg sidder og skigger på hende heeeeeeeele tiden. og beundre det lille vidunder -love

HVOR ER HUN BARE KANON LÆKKER -love -love

jeg kan godt forstå du ikke kan holde op med at kikke på hende, hun er aldeles vidunderlig.

-bananer -storrespekt -bananer

Enig -thumbs

Jeg kan ikke være mere enig -love -forelsket -love -forelsket

Ååååhhh søde Sine Gry - hun er jo for lækker, skøn, smuk, dejlig og alle de andre superlativer -engel

TILLYKKE med hende søde

Taaaaaaaaaaaaaaaaak -kramer Hun er så dejlig. det er første gang som voksen jeg prøver at have en killing. Shecas var fra Inges kattehjem og var 8 måneder da vi hentede hende. Theodor var knap 9 måneder, og var en “rednings” misser. Så det har været så spændene at følgen hende hele vejen -forelsket -forelsket

Teløk med hende, hun ser pragtfuld ud, hvilken opdrætter er hun fra ??? [bigloony] -love -love

mange tak. Hun er fra Flicka. hendes mor er Faith og farmand er gerdas Nuggets -thumbs

Nååå så er vores missere jo i familie sammen, for mine tøser og Ollie hedder også Silky Sox på stamtavlerne. [bigloony]

Næææææææææææææ er det rigtig?? Ej jeg må da liiiiiiiige en smut ind på din hjemmeside og se skønhederne, for det kan de jo kun være når de er i familie med mine -tihi -tihi -tihi -tihi

Hun er da for dejlig -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

taaaaaaaaaaak Gitte, det er hun nemlig -love

Næææææææææææææ er det rigtig?? Ej jeg må da liiiiiiiige en smut ind på din hjemmeside og se skønhederne, for det kan de jo kun være når de er i familie med mine -tihi -tihi -tihi -tihi[/quote:2jeodqjo]

Enig -thumbs

Hvor er hun dææææjlig -forelsket
Tillykke med hende

Absolut en dejlig skønhed -love -love

Ikke noget af prale af… nixen bixen -fløjte
Kan slet ikke lide bimser :stuck_out_tongue:

Men hvis ingen kigger -lovelove Nååårh hun er skøn -lovelove

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL lad du bare være Poly, hvis nu hun havde en ekstra tå, ville du falde i sviiiiiiiiiiime over vidunderet :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: -høhø

Nåååårh hvor er hun bare en smuuuuuk tøs! Til lykke med hende!

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK -forelsket -forelsket

Enig -thumbs

Taaaaaak søde Birthe -forelsket -forelsket

Nååååååååååååååååååå hvor er du søøøøøøøøøøøøøøød janni -forelsket Ja jeg har ventet en evighed, og nu ligger hun her og sover og snakker i søvne -tihi -tihi En rigtig charmetrold