Vanilla kommer i dag weeeeeee

Så blev det dagen som vi har ventet på så læææææææææææænge :smiley: Vores super dejlige skønne nye lilla bimse Vanilla flytter ind weee -partytime -partytime Opdrætter kommer med hende kl 10, så det er jo meget smart -thumbs jeg har fulgt vanillas mor, fra hun var på besøg hos den skønne herre Nugget, og ventede spændt på om der var en lille pige mis til os i hendes mave. det var der, og hun var en super pige [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] Vi har besøgt hende maaaaaaaaaange gange, og fulgt hende og savlet -savle over hende -sorry meeeeeen for søren da, når nu hun er sådan en stor kælepot, men en masse krudt i måsen, hvordan kan man så lade være? [bigloony] nu mangler der 30min, så flytter hun ind -kattedans -weee -bananer -balloons -ballon -møz

Nå, så kommer hun endelig.
-love -velkommen

Hvor SKØØØNT Sine , kan sandelig godt forstå du er glad -kramer

Kan se på klokken, at hun må være kommet -bananer

TILLYKKE med skønheden [oregonian_bear9.gif] -balloons -blomst -ballon -bear

hejsa sine

hvor må det være dejligt at den lange ventetid endelig er overstået, tillykke med smuksakken [bigloony]

Hej Sine Stort Tillykke

Hvordan er det du plejer at sige er detnoget med Billder -høhø -høhø

Du har haft hende i flere timer nu, hvad bliver billederne af :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

-partytime -partytime -partytime

tuuuuuuuuuuuuuuuside tak alle sammen. åh hun er bare så dejlg -forelsket -forelsket Hun har taget det hele i stiv pote. Har snuset rundt, nusset næser med shecas og theodor. Theodor syntes dog det er en farlig lille vat tot :smiley: Hun har siddet på mit skød og nusset, og nu tager hun en vel fortjent middags lur på øverste hylde i kradse tårnet -høhø Hun føler sig bestemt hjemme, havde ALDRIG drømt om at hun havde sådan en selvtillid. høj hale føring heeeeeeeelen tiden, oh nusse syg -love -love -love -forelsket Hun er pragtfuld -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove

TIllykke med den pragtfulde mis, glæder mid til billederne :slight_smile:

Nåååååååååååååå søde så er du rigtig rigtig glad og lykkelig lige nu -love -love -love

jeg er så glad at jeg sidder og små piber -ked jeg er sgu en rigtig tudemarie -ked Nå men jeg har taget et par billeder prøver lige at ligge dem ind :smiley:

Tillykke med hende sine, endelig er dine pinsler ovre som denne her Laaaaaannnngggggeeeee vente tid jo er…
Og super dejligt at høre den lille prinssese bare tare det hele med strakt hale…

Tillykke med hende,Sine :smiley:

Hvor er det dejligt at høre det går så fint med hende -forelsket

Tuuusinde tak… Jeg har taget lidt billeder jeg har sat ind under galleri. det er ikke de bedste, men jeg har haft fortravle med at nusse -thumbs

Var det ikke andet???

Helt ærligt - jeg troede det var noget kanon godt -shhhh -what [smilie=hate-tunz.gif] -nananana

-høhø

Neeeej STORT tillykke med hende søde… Iiihh jeg er da nødt til at smutte ind i galleriet og se den smukke pige.

-partytime -ballonkitty -partytime -ballonkitty -partytime -ballonkitty -partytime -ballonkitty

KRAAAAAAAAAAAAAAM

SÅ SÅ DU -gimiggimig

Ej taaaaaaaak søde nette -HUG

Tilykke Tillykke SUPER skøn nusser og smuk pige kan godt forrstå du er glad for hende -forelsket -forelsket

TILLYKKE SINE -bananer -lazykitty

Tuuuuuuuuuuusinde tak skal i have, hun er rigtig dejlig -forelsket -forelsket