Vanilla spam

[quote=SineGry;168997]jaa hun har så dejlig en hale. Hun har godt nok smidt al vinter pels nu, men halen er stadig så flot.

Ja 4 kunne måske godt tænkes, meeeeeen jeg tror nu 3 er antallet vi får se:thumbup:[/quote]

Jeg tror der er mindst 3. Hun ser større ud end Sookie, så det er ikke usandsynligt at der er flere…men ligemeget hvor mange der kommer vil de alle være vidunderlige :thumbup:

Tak Hanne:wehuu: Bliver de bare halvt så søde som dine, så bliver de fuldstændig uimodståelig, pragtfulde, elsklige og dejlige:wehuu:

Ja, de er skønne…men husk at tage bukser på, som der må klatres i :muhaha: i morgen, for de er ikke de rene -engel og de skal nusses heeeeele tiden…ellers skal de nok få gjort opmærksom på at de føler sig overset :stuck_out_tongue:

hahaha nååååå det vil jeg glæde mig til…:wehuu: Så på med gode slidstærke bukser i morgen:thumbup:

ja ik?:wehuu: Hvornår skal Hanne og jeg komme til killingenus hos jer?:wehuu:

Der er 5 styks i hende … bare vent og se :rock:

Oooo bimsekillingenus - hvilket paradis! I kan sagtens -love

Alle der vil er altid velkommen til at komme og nusse bimser hos mig:wehuu:

ååhh nej det vil næsten være synd for en førstegangs fødende:tihi:

:wehuu:

Hvor er hun bare smuk, glæder mig til at se nogle babyer fra hende.
Kan regne ud at “vi” har termin næsten samtidig.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;169440]Hvor er hun bare smuk, glæder mig til at se nogle babyer fra hende.
Kan regne ud at “vi” har termin næsten samtidig.
Hilsen Lisbeth[/quote]

iiiiiiiiiiiihh hvor hyggeligt:inlove: vi er sat til omkring 13 maj :wehuu: Hvornår er i sat til?-love

Vi skal have omkring den 10 maj og ja, iiiiiihh hvor jeg også glæder mig.
Så kan vi rigtig spamme med billeder herinde
Hilsen Lisbeth

Skal da lige vise Flashy’s mave også, tror ikke at den er så stor som Vanilla’s, men håber også kun på et par stykker da Flashy er meget ung, men efter en underlivsbetædelse havde vi ikke andet valg end at lade hende parre.
Håber på at der er en lille “kokattepige” til mig, det er jo Bandit som er den stolte fader.
Men spændende om vi får killinger samme dag.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;169646]Skal da lige vise Flashy’s mave også, tror ikke at den er så stor som Vanilla’s, men håber også kun på et par stykker da Flashy er meget ung, men efter en underlivsbetædelse havde vi ikke andet valg end at lade hende parre.
Håber på at der er en lille “kokattepige” til mig, det er jo Bandit som er den stolte fader.
Men spændende om vi får killinger samme dag.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Nååå en skøn missemavse:wehuu: og ja kokatte er bare SÅ skønne så jeg :kryds: fingre sammen med dig:wehuu:

dejlig bims