Vanillas lille uheld førte til hendes første bad

Så har Vanilla været i sit første bad. Det var bestemt ikke meningen, men der er meget fart over lille missen?
Hun havde gang i en legemus, og det gik meget stærkt. Pludselig gled damen, liiiiige ind madskålene . Hun blev fuldstændig smurt ind i vådmad og kattemælk det lille pus.
Nej hvor så hun ud. Der var ikke en tør plet på hende, og rundt omkring sad kød stykker.
Behøves jeg at nævne hvilke aroma der kom fra hende??
Så hun måtte op i et bad. Hun tog det pænt, og er blevet god nusset og kælet for. Nu sidder hun og vasker sig.

Sikke en omgang.

Ej Sine du skal da passe på hende -rækkermegatunge

Så dufter hun bare dejligt lige nu -høhø -høhø -høhø

jaaaaaa jeg skal -blåblå lille pus. Hun har så meget krudt i måsen, at selv damplokumotivet Thomas( Theodor) ikke kna følge med :smiley: :smiley: ja hun dufter hvert tilfælde bedre må man sige :stuck_out_tongue:

Ja du må jo ikke havde badet hende ordentlig siden hun bagefter sidder og vasker sig! :stuck_out_tongue:

Hun er da for lækker på det billede. Det var hun garanteret også indsmurt i vådfoder og mælk!

Nåååå lille pus… -what du kan knap nok komme inden for døren før din nye mor er ond ved dig… -høhø

LOOOOOOOOOOOOOOOL hun var lidt ynkelig faktisk. Hun sad og kiggede op på mig med hendes store blå øjne som om hun sagde ** det var altså IKKE mig Moar***

Jaaaaaaa I know -ked -ked Jge er en frygtelig katte mor der tager sine stakkels misser i bad -ked -ked -sorry -sorry

Eji altså Sine, den der vådmad, skal da heller ikke står der, hvor hun skal lege…

Stakkels lille pus…

Sikke et sødt billede… -forelsket

Du har ret Hanne, den må flyttes så Prinsessen aka Bulderbassen kan lege LOL :stuck_out_tongue:

-forelsket Håndklæde puttemis -forelsket

ej sine løber du ikke engang i forvejen, og flytter alt der er i vejen for hende… -hyp -jegfejerforegen
Og så gir du bare den smukke vanilla pige skylden, fordi du ikke passer hende bedre, at du ikke skammer dig kære sine du burde få -grrr

-hæhæ -hæhæ -hæhæ [bighappy]

ja hun er mit lille håndklæde ØB BØV Poly, du har kun kludetæpper og grydelåg -tihi -tihi -kramer

jeg ved det Vibeke.jeg skammer mig også gevaldigt :? :? -sorry -sorry

ja hun er mit lille håndklæde ØB BØV Poly, du har kun kludetæpper og grydelåg -tihi -tihi -kramer[/quote:1m0xfx1j]

har i overvejet at ingen nogenside igen sælger jer 2 en kat :? :? :?

straks bliver skønhederne omdøbte til kludetæpper og håndklæder -høhø -høhø -høhø

-blåblå -blåblå -blåblå -blåblå -blåblå -blåblå -blåblå Det var altså ikke mig -blåblå

ja hun er mit lille håndklæde ØB BØV Poly, du har kun kludetæpper og grydelåg -tihi -tihi -kramer[/quote:3ea3gh19]

har i overvejet at ingen nogenside igen sælger jer 2 en kat :? :? :?

straks bliver skønhederne omdøbte til kludetæpper og håndklæder -høhø -høhø -høhø[/quote:3ea3gh19]

Jammen Karen, de er jo så dejlige de lækre bløøøde håpndklæder, lige til at putte sig i. det samme med kludetæppper, de er da uundværelige ikke? -møzkram -møzkram -møzkram -møzkram -møzkram

ja hun er mit lille håndklæde ØB BØV Poly, du har kun kludetæpper og grydelåg -tihi -tihi -kramer[/quote:lfhzrt77]

har i overvejet at ingen nogenside igen sælger jer 2 en kat :? :? :?

straks bliver skønhederne omdøbte til kludetæpper og håndklæder -høhø -høhø -høhø[/quote:lfhzrt77]

Mit Kludetæppe er faktisk det dejligste i verdenen. Lige i øjeblikket forsøger han at overbevise mig om, at han ER en lille killing, så han har lige så meget ret til den KMR killingerne får… Han er skøn!!

ja hun er mit lille håndklæde ØB BØV Poly, du har kun kludetæpper og grydelåg -tihi -tihi -kramer[/quote:1e3q7zzi]

har i overvejet at ingen nogenside igen sælger jer 2 en kat :? :? :?

straks bliver skønhederne omdøbte til kludetæpper og håndklæder -høhø -høhø -høhø[/quote:1e3q7zzi]

Mit Kludetæppe er faktisk det dejligste i verdenen. Lige i øjeblikket forsøger han at overbevise mig om, at han ER en lille killing, så han har lige så meget ret til den KMR killingerne får… Han er skøn!![/quote:1e3q7zzi]

-høhø -høhø Får han held til at overbevise dig :? Kan fortælle dig at kamilli hans søster får mælketår hos Clowny -shhhh

Selvfølgelig gør han det… han er da en lille bitte kattekylling

-love -forelsket -love -forelsket -love -forelsket -love