Varme ører?

Elvis har her de sidste par dage haft temmeligt varme ører. Det har han ikke haft før, hvertfald ikke hvad jeg har bemærket. Er det noget, der betyder noget? :? Han opfører sig helt som han plejer, spiser og drikker normalt, leger og pjatter, sover og går på bakken. Det er kun lige det med ørerne.

Det KAN være et tegn på feber. Men det kommer også meget an på hvornår ørerne er varme. Hvis det er lige efter han har fræset rundt eller efter han har ligget et varmt sted er det normalt. Ørerne er et af de steder de bruger til at slippe af med overskudsvarme - lidt som når vi holder et håndled under den kolde hane :slight_smile:

Det lyder ikke, som om det er noget at være bekymret for, når han i øvrigt er, som han plejer at være. Jeg synes tit, mine katte har brandvarme ører, fx efter de har ligget og sovet.

Hvis mine har kolde ører ved jeg at det er på tide at skrue op for varmen :wink:

Tak for svar :slight_smile: Jeg tænkte heller ikke umiddelbart, det var noget at være bekymret for, men ville hellere lige være på den sikre side.