Vasker du hænder?

Vasker du ofte hænder i løbet af dagen.

Også…når du har været ude at handle.

Ja, som regel :wink:
Altid når jeg har været på toilettet (selvfølgeligt!) og som regel også når jeg har været ude og altid når jeg skal lave mad…

Ja, jeg vasker fingre utallige gange i løbet af en dag.

Er nok lidt hysterisk med det, men har det bedst med at gøre det tit.
Hilsen Lisbeth

ja ret meget - altid efter toiletbesøg og hele tiden under madlavning og altid når jeg har skiftet kattebakker og rørt kattenes mad

Jeg er MEGET hys med at rengøre finger i lastbilen har jeg rense servietter med og vasker tit mine finger i løbet af dagen …

Vi har fået Hånddesinfektionsgel på arbejdet, da nogle af vores borgere, ikke altid lige er helt i top med hygienjen, desværre.

[quote=Mona Jensen;273462]Vasker du ofte hænder i løbet af dagen.

Også…når du har været ude at handle.[/quote]

Når jeg er på job, bruger jeg mest håndsprit. Sidst jeg læste en artikel om håndhygiejne lød budskabet, at sprit var det bedste, med mindre der var synligt snavs, så var håndvask bedst.
Men eftersom mit job går ud på at pille ved en masse menneskers fødder, er jeg nødt til at være ret hys med det.

NP

Jeg vasker hænder ret tit, og altid når jeg kommer hjem, efter at have været ude, da man jo for rørt ved mange ting i løbet af dagen, bare fx. i bussen.

Jeg har aldrig tænkt over det, at jeg burde vaske hænder når jeg har været ude at handle :?
Men når jeg har været på WC, skal til at lave mad eller bare føler en trang til at vaske hænder (sådan som jeg har i dag, hvor vi er i gang med at desinficere teenageværelset :besvimer:) … en ting jeg er begyndt på, som jeg ikke nødvendigvis gjorde før i tiden … det er at vaske hænder når jeg har rørt ved kattenes bytte, om det så er mus eller fugle (har fået tudet ørene fulde af at man kan få Tyfus og alt muligt af at røre ved mus :S)

vasker altid hænder når jeg har været på toilet, tømt kattebakker, lavet et eller andte med hænderne, inden jeg laver mad, har været ude og handle osv osv osv.
jeg er meget omhyggelig på det felt.
ka endda finde på sån helt uden grund at vaske hænder i løbet af dagen

Ja det gør jeg ret ofte, og når jeg er ude og har været henne i børnehaven eller med bussen og andre ting og sager, er jeg ret glad for min mini håndgel flaske fra Neutral som også virker som en desinficerende sprit…

Jeg vasker tit hænder, selvfølgelig efter toiletbesøg, kattebakketømning og inden jeg går i gang med at lave mad, men jeg kan også vaske hænder på andre tidspunkter.

:inlove::inlove::inlove:

JA !

Jeg vasker hænder efter indkøb, før madlavning og så selvfølgelig efter de naturlige gøremål, når jeg har rørt ved æg, når jeg skal lave mad, når jeg har været hos lægen, når jeg har rørt ved gelænderet på trappen, når jeg har rørt ved Silkes ting og sager, når jeg har nusset naboens kat… listen er alenlang.

-engel

vi har vådservietter fra neutral i vores biler, syntes tit man kan føle sig beskidt når man har rørt ved bilen , været ude og handle med mere

tror jeg bruger 3 liter håndsæbe og sprit om ugen, sådan føles det ihvertfald:D:D:D:D men også nødvendigt, når man har et job som mit:)og det er selvfølgelig også noget som jeg gør når jeg har fri:)

:fin:

Hvad laver du ??

Hvad laver du ??[/quote]

:):slight_smile: jeg læser til sygeplejerske,og kører nattevagt i hjemmeplejen i min"fritid":slight_smile:

Konstant og hele tiden - jeg synes også, vi har et sindssygt forbrug af håndsæbe! Men der skal ingenting til, at jeg føler mine hænder snavsede/klistrede, og så vasker jeg dem. Så det er også altid noget at af det første jeg gør, når jeg er kommet hjem og har lagt jakken - uanset hvor jeg har været henne. Og jeg er afskyelig nok til at påminde andre om det samme :venter:
Jeg har desuden håndsæbe og håndklæde i køkkenet (man tører jo ikke fingre i viskestykket!), for når der er blevet rørt ved æg, eller der skal skiftes imellem fødevarer, så er det rart ikke at skulle ud på badeværelset hver eneste gang.