Vasker hunkatte deres mennesker mere end hankatte gør?

De sidste par dage når jeg er kommet i seng har jeg tænkt over det her. for hver aften bli’r jeg vasket meget grundigt i ansigtet af Phumba når jeg er så venlig at lægge hovedet ned hvor hun kan komme til :slight_smile: :hjerte:

Og Adelie vasker mig også meget gerne, længe og inderligt, der er det mest mine arme der får den store tur.

Men udover et par tilfældige slik er der ingen af drengene der gør sådan noget.

Nu er de jo yngre end pigerne, så det kan være en “voksen-ting” - men det kan jo osse være et eller andet moder-gén.

Hvad er jeres erfaringer? ER hunkattene mere opsatte på at holde deres mennesker rene end hankattene er?

jeg ville have givet dig ret indtil for en måned siden…men min nye dreng vasker og vasker og vasker…jeg er knap tør bag ørerne nu…
men ud over ham…så er det tøserne der står for vaskeriet

Her i huset er det en af drengene, der står for den daglige rengøring af deres menneskelige slave :inlove::inlove:
Og han er fisme god til det!! :høhø:

Vores kastrat Garfield eeeeelsker at vaske alt det, der ligner hud og hår.

Og så har vi Helena, men hun vasker ikke så ofte og ikke så ivrigt - og så kun på hår tak, man er vel lidt kræsen :tihi:

Som det ser ud, så bliver Apollon også en hårvasker :slight_smile:

Hm nu havde jeg lige en god teori og så kommer I og ødelægger den :lol:

Ååååååååååånskuld!!

Nej!
Her er det Greven der vasker - ingen af pigerne… :slight_smile: Og han er grundig, faktisk er han i stand til at lave en hudafskrabning på mit håndled (hans foretrukne sted :gruble:)

May er den eneste af mine voksne, der sådan rigtig vasker… Men Diego gør også lidt… og tygger også gerne lidt på ens arm også :tihi:

McCoy af mine killinger er dog helt vild med at vaske mine ører og næse… Og alle fire er vilde med Caspers hår! :tihi:

OK. Det lyder næsten som om det er drengene her der er de underlige så L

Og Adelie har også præsteret at lave en hudafskrabning på min underarm, hun har det meget med at forelske sig i ET lillebitte stykke hud og så vaske-vaske-vaske-vaske dér.

Phumba elsker at vaske mig i panden (går ude fra der er lidt ekstra salt?) men der kan jeg da dreje hovedet hvis det bli’r for voldsomt, så finder hun bare et nyt sted…

I øvrigt har Phumba den fikse idé at man osse skal vaskes INDE i næsen det er altså lidt … yrk…

Trekkie - Ja, jeg har så også Bob liggende på skulderen og vaskende mit ører nu her… Og han napper også lidt indimellem… Men det er nu værre hvis de får fat i en af øreringen og trækker, av av :høhø:

Åh, det minder mig om dengang Casper fik en brat opvågning :tihi: Athea havde taget fat i hans piercing i brystvorten og trak til!!! :klapper:

Nu har jeg kun hunkatte, så jeg har ikke så meget at sammenligne med (bortset fra de katte, jeg passer for en opdrætter, når der er behov for det). Men mine hunkatte elsker at vaske. Specielt Ebony. :hjerte: Ebony vasker mig i hele hovedet (nå ja, altså bortset fra på læberne … man har vel grænser) og elsker at nappe i næsen og i hagen. Iuppan er mere en “håndvask-kat”, men er også glad for at kysse næser. :slight_smile:
Og det er min oplevelse, at hunkatte vasker mere i forhold til de hankatte, jeg har haft passet (selvom hankatte, for såvidt både kastrater og fertile er såå kælne og deeejlige:love2:, har de ikke haft samme behov for at slikke skindet af mig).

Her har jeg kun oplevet at Victoria groomede mig når jeg friserede hende. Hvis jeg fixede en knude på hende småbed hun i min hud somom hun også forsøgte at ordne filtrationer på min hud på samme måde som hun ville gøre på sig selv hvis det kløede. :høhø:

Tilgengæld gør Nunuu det hos Finn, hvis han nusser ham længe så holder Nunuu fast på hans hånd og vasker den :slight_smile:

Åh undskyld… hvad sagde du? Jeg kom til “Bob” og så smeltede min hjerne :smelter:

AVAVAV bare tanken…

Herhjemme er det kun Isabell der er af hunkøn (altså af kattene :p)
Hun eeeelsker at sidde på mine skuldre og vaske mit lange hår.
Mikki elsker også mit hår, og hvis han er rigtig nussesyg får jeg den helt store omgang, dog bliver han stoppet når han begynder at gnave mit hår over,
eller er ved at kløjes fordi det skal heeeelt ned i halsen på ham :høhø:
Odin elsker at slikke på min arm i mens han bliver nusset :slight_smile:

Waldo gider ikke, for det er ham der skal forkæles, og så skal han jo ikke lave noget :rock:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;730075]Åh undskyld… hvad sagde du? Jeg kom til “Bob” og så smeltede min hjerne :smelter:

AVAVAV bare tanken…[/QUOTE]

Haha, han er også skøn! Så sød og blid en lille fyr :hjerte:

Ja, han kom da også med en del udbrud da hun lavede dét trick :tihi: Hun har så ikke forsøgt siden heller

Magic (hankastrat) har også en forkærlighed for hænder og håndled, og han holder også fast i min arm med forpoterne, mens han vasker løs - og det gør så åååååndt! Abasi (endnu en hankastrat) har en svaghed for min næse, hvor det er lykkedes ham at lave et par ikke særligt klædelige hudafskrabninger :høhø:

Min lille missepige havde slet ikke den slags tilbøjeligheder :slight_smile:

Balloo, storebror missen, gør det nogen gange. Men ikke så længe ad gangen… 5-6 slik og helst KUN på armen eller hånden… Dog er jeg vågnet op engang ved at det var min armhule der fik lidt vask :tihi::gruble::øhmm::fløjte::pose:

Lillebror Gucci nedværdiger sig ikke til at vaske 2-benede… Vi er først nu - efter 8 år - kommet til dutte næse stadiet.:love2: Men det er SÅ kæmpe stort for ham, så jeg NYDER at vi er kommet dertil og så hopper jeg under bruseren i stedet for:tihi:

Her sørger både Haylee og Gwendo begge for mit daglige bad :høhø: (arh, okay…) Mest i hovedet. Gwendo helst på næsen og Haylee helst på øjenlåg (AV AV AV)…og så napper hun i min læbe, når jeg kysser hende. Sødt :hjertehop: (og lidt nervepirrende også :klapper: )

Det er vist oftest Lilly der vasker/napper, det er også tit hende der vasker Sparta. I øjeblikket vasker hun faktisk alt:? Jeg ved ikke om det er en del af mærkningsprocessen hun har gang i, men det er reoler, klatresager, kradsetræet, hjørnet på min computer og hvis jeg har en cardigan eller lign på med knapper.
Hun havde en periode hvor hun altid vaskede mig på hagen, men det er hun holdt op med igen. Sparta er mere til gnide hoved og dutte næser. Han vasker kun min hænder hvis jeg lige har heft godter i dem :tihi:

Nu har jeg jo ikke nogle hunkatte, men Oliver vasker mig da tit og længe…:høhø:
Om morgenen når han kommer og vækker mig, skal han helst mase sin lille næse rundt i hele hovedet på mig… Mens han vasker løs… Er jeg ikke hurtig nok til at åbne øjne, så vasker han mine øjnlåg…:hjerte::tihi:

Han har endda præsteret at gi mig 2 hudafskrabninger på øjnlågne, så jeg måtte ud og købe lindrende cremer…:høhø:

Har jeg smurt creme på armene, så skal det da straks vaskes væk, så jeg kan lugte a ham igen…