Ved I hvad 108 ds kattemad vejer?

Nå … det ved jeg heller ikke, men 1 tung pakke og 1 rigtig tung pakke, som en god kollega bar i bilen for mig :ok:

Først læssede jeg varerne på bordet (mens jeg overvejer hvor hulen jeg egentlig skal gøre af mit indkøb :D)

Men hov mor … det lugter jo dejligt:

Og denne her kunne jeg ikke stå for under mit indkøb. Er da nødt til at teste, hvor kvikke mine katte er :slight_smile:

Kan oplyse, at Malthe var ikke mange sekunder om at fatte budskabet (han drikker også vand med poten, så der er ikke den store forskel).
Fie gjorde først en indsats, da jeg lagde de gode godbidder (ostedimser) i, med fiskedimserne gad hun end ikke forsøge.

Det ser meget godt ud! :thumbup: Dåserne ser ikke ud til at være bulede.

Er du sådan blevet manipuleret af spinden til uforvarende at svinge visakortet inde på Zooplus?

[QUOTE=Dorthe Andersen;219578]Det ser meget godt ud! :thumbup: Dåserne ser ikke ud til at være bulede.

Er du sådan blevet manipuleret af spinden til uforvarende at svinge visakortet inde på Zooplus?[/QUOTE]

Mjah … jeg manglede jo vådfoder, har kuld og kuld på vej og kunne godt tænke mig lidt andet end Feline Porta - såeh …
Jeg har jo aldrig gidet bruge Zooplus fordi de sender med Pestdanmark, men den engelske sender med GLS, så det var tiptop - sendt til job :slight_smile:

Nogle af dåserne er nu lidt bulede, men det er kun ca en håndfuld, så det er fint nok.
Fie vil gerne klage over, at jeg ikke købte max af ostedimserne fremfor fiskedimserne … den kat æder bare ikke noget der nærmer sig tørfoder, hvis hun kan blive fri :uha:

Sikken en fest, de skal holde :thumbup::thumbup:

Du har lidt at lære endnu…siger Fie til mig.:stuck_out_tongue: Meget smart at få det sendt til jobbet, så man “er hjemme” til at modtage varerne. :slight_smile:

Det gør jeg også altid :thumbup: og efter at min chef har fået kanin og får leveret kaninfoder samtidig, er der slet ingen, der siger noget til det :smiley:

Men kan du så fortælle mig, hvordan den kat kan være så p**** kræsen, når det gælder tørfoder, men til gengæld æder alt, hvis det bare kan stjæles :? (fx spaghetti med chiliketchup her til aften)

Måske man skulle pakke tørfoder ind og lægge det på bordet, så hun kan stjæle det i nat :lys-ide:

[quote=Vivi_Fletcher;219558]Nå … det ved jeg heller ikke, men 1 tung pakke og 1 rigtig tung pakke, som en god kollega bar i bilen for mig :ok:

Først læssede jeg varerne på bordet (mens jeg overvejer hvor hulen jeg egentlig skal gøre af mit indkøb :D)

Og denne her kunne jeg ikke stå for under mit indkøb. Er da nødt til at teste, hvor kvikke mine katte er :slight_smile:

Kan oplyse, at Malthe var ikke mange sekunder om at fatte budskabet (han drikker også vand med poten, så der er ikke den store forskel).
Fie gjorde først en indsats, da jeg lagde de gode godbidder (ostedimser) i, med fiskedimserne gad hun end ikke forsøge.[/quote]

Vivi…du skal da også altid overdrive :tihi:

Malthe: Du gør din mor så stolt :hjerte:

[QUOTE=Mona Jensen;219600]Vivi…du skal da også altid overdrive :tihi:

Malthe: Du gør din mor så stolt :hjerte:[/QUOTE]

Næh, men de gav 10% på første køb (gør de så også på det næste fandt jeg ud af, da jeg åbnede pakken:tihi:), så jeg tænkte, at jeg skulle købe rigeligt.

Og ja, Malthe-musen gør mig stolt. Han er virkelig en elskelig dreng :wehuu:

ORV det var godt nok meget mad på en gang :uha:

Jow, men et kuld og en morkat hos søster spiser godt - det samme gør min Fie, der er drægtig og det kuld, der kommer der.
Så de får nok hurtigt ben at gå på :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;219558]Nå … det ved jeg heller ikke, men 1 tung pakke og 1 rigtig tung pakke, som en god kollega bar i bilen for mig :ok:

Fie gjorde først en indsats, da jeg lagde de gode godbidder (ostedimser) i, med fiskedimserne gad hun end ikke forsøge.[/quote]

jahhh hvad de vejer…over 4 kg… :wehuu: jamen en ds indeholder 400 gram - og så er der 108 styk jahhhh det dur jeg vist ikke lige til at regne ud lige nu…smiler…for der skal jo også lægges til aluminumsvægt til…føj hvor et regnestykke:doh:-LOL:sorry:-what

men anyway…hvor er det for noget spændende kattemad du har købt? jeg har altid Animonda hjemme samt i tilfælde af syge katte elller nogle som trænger til sul på kroppen, så A/D - jeg har lige købt 6 ds Feline Porta - øj det er kattene godt nok vilde med, men det er jo også i den absolut pebrede ende af skalaen…troede faktisk jeg havde givet 12 kroner ca…men havde regnet forkert…smiler…sådan kan det gå

Hilsen Heidi

12 kr for Feline Porta er vist ikke så unormalt.

Udover Porta har jeg prøvet: Bozita og Cosma, er spændt på, hvad kræene siger til det :slight_smile:

Må man have lav til at spørge hvor meget sådan en dejlig pakke koster i porto…?

Har nemlig selv overvejet at købe derfra. Kan forstå på dig at UK siden er bedre pga, bedre levering…

Det er altd rart at vide hvor man kan låne:-)

Jeg mangler nu ikke de første par dage, var på store shoppetur i Malmø i går.

Det koster vist omkring 39kr uanset hvor meget du bestiller…

[QUOTE=Sussie;219741]Må man have lav til at spørge hvor meget sådan en dejlig pakke koster i porto…?

Har nemlig selv overvejet at købe derfra. Kan forstå på dig at UK siden er bedre pga, bedre levering…[/QUOTE]

Ja, portoen er omkring de 30 kr., så det er ikke vildt :slight_smile:
Jeg har jo ikke prøvet zooplus.de - de er sikkert lige så gode, men pundet var lavt og GLS i stedet for pestdanmark var klart et plus.

Det lyder VILDT billigt…
Jeg må gøre alvor af det og se at få købt noget derfra. - Tak for info.

ca 45 kg :høhø:

[quote=Vivi_Fletcher;219660]
Udover Porta har jeg prøvet: Bozita og Cosma, er spændt på, hvad kræene siger til det :-)[/quote]

Vores katte siger: Numme-numme! Så hvis dine spolerede kræ ikke vil spise det, kan du bare sende hele molevitten herned. :smiley: