Ved I hvad

Nu er der kun to måneder til juleaften :wehu:

gå i seng, du er træt:p:)

Jaaaa for så lige pludselig bliver dagene længere og lysere, og wupti er det forår :slight_smile:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Endelig-endelig en medsøster, der glæder sig til julen.

Ved godt, at jeg ikke må nævne N -ordet før tidligst slut november - men hvis nogen har sådan et par stykker liggende og samle støv - så vil jeg godt købe dem.

:kryds::kryds:

Jaaa, glæder mig- vi skal jo holde både fødselsdag og jul i år.
Vores lille abe fylder 10 mdr. i dag: :hjerte:

Jul jul jul!!
Kom snart!

Vinter kom snart!
Sne og frost kom snart!

Det er også et par uger siden, at butikkerne begyndte at jule - kors, allerede…
Var det dog bare lidt mere afdæmpet, og knap så larmende amerikansk.
Vi har jo allerede danske juletraditioner, dem synes jeg bedre om.

[quote=MiSi;475376]Det er også et par uger siden, at butikkerne begyndte at jule - kors, allerede…
Var det dog bare lidt mere afdæmpet, og knap så larmende amerikansk.
Vi har jo allerede danske juletraditioner, dem synes jeg bedre om.[/quote]

:):slight_smile:

Enig… julekalender,klejner og marcipan er allerede fremme - og selv om jeg er jule-elsker om nogen , så er det ALT for tidligt - især for børn, de kan jo slet ikke forholde sig til at der stadig er laaaaaang tid til jul og gaver.

:inlove::inlove:

Jeg har i denne uge ellers fået klager fra folk, om at vi endnu ikke har fundet alle juletingene frem, særligt julegavepapir og nisser - Bilka Viborg.
Men så vidt jeg ved begynder vi at sætte op i næste uge - har ferie :smiley: Så glæder mig til at komme tilbage på lørdag og se hvad der er sket :tihi:

[quote=Henriette;475409]Jeg har i denne uge ellers fået klager fra folk, om at vi endnu ikke har fundet alle juletingene frem, særligt julegavepapir og nisser - Bilka Viborg.
Men så vidt jeg ved begynder vi at sætte op i næste uge - har ferie :smiley: Så glæder mig til at komme tilbage på lørdag og se hvad der er sket :tihi:[/quote]

I er bagud… :stuck_out_tongue: Bilka Odense har allerede juleafd. oppe… Og jeg har allerede småplaget om at par nisser… Igen i år :tihi:

Det var pokkers - så der er simpelthen decideret efterspørgsel på det?
Det går over min forstand, at folk vil jule i 3 mdr :?

Jeg er for en gang skyld også på udkig efter julepynt i butikkerne allerede, da alt vores julepynt jo blev tyvstjålet. :argh:
Vores lokale brugs har haft det oppe i et par dage og Kvickly har også lige fået sat noget frem, men ellers synes jeg da, at butikkerne er lidt bagud i år…

Jubiiiiiiiiiiiii jeg glæder mig til jul :slight_smile: