Vedr. tråden: "Undren"

Nu har jeg gennemlæst hele tråden en gang til, og derfor dette indlæg. Frihed under ansvar…Hvordan i himlens navn kan man hylde det princip med de retningslinier I har nedskrevet? De to ting konflikter da så det vil noget! I har jo ingen tillid til nogen…kun de sensationslystne, som gerne maler stolpe op og ned om andre og deres gøren og laden! De kan så til gengæld gøre det frit og uden regning, for KatteGale.dk skal nok slette sporene.

I har valgt at sætte retningslinier som går langt ud over lovens rammer, og det ud fra en kalkuleret risiko for at blive anmeldt!! Halleluja! Så lidt moral og etik, samt manglende omtanke for hvor mange menneskers liv der kan blive ødelagt, helt uden grund, men udelukkende fordi ondskaben får et sted at spire her.

Jeg kan og vil ikke lægge navn til den slags, og det gør jeg hvis jeg er bruger her. Så jeg vil gerne slettes fra brugerlisten!

Skulle nogen undre sig hvorfor jeg ikke bare går, og hvorfor jeg har et behov for at råbe det ud, så skyldes det ene og alene at jeg ikke ønsker at nogen skal få den tanke, at jeg bare blev tøsesur. Det er jeg ikke, jeg kan bare ikke stå inde for KatteGale.dk og dets retningslinier og erklærede mål. Noget jeg på ingen måde kan stå inde for, og som jeg til enhver tid vil gøre opmærksom på er tilfældet overfor enhver der måtte lægge ører til.

God vind!

Enig -thumbs

Jeg kunne ikke være mere enig…

Ulve i rødhætteklæder så det vil noget… Mage til selbestaltede selverkendelser og tilkendegivelser - som bliver pakket ind under "vi vil kattens bedste - derfor gør vi sådan… "
Bøjer reglerne til vores eget fordel og lader andre riste over ilden - som vi nok skal gemme bort, hvis det nu ikke passer alligevel… Føj…

I kan med stor glæde også slette mig - jeg kan og vil heller ikke lige som Pia, lægge navn til et sådan forum… og dem som gider lægge ører til mine faktaer om dette forum får den råt for usødet… Det er hyklerisk og grumt at være vidne til…

Farvel -pote

Jeres ønsker er hermed efterkommet.

Jeg ønsker jer rigtig god vind fremover.

I er til enhver tid velkomne tilbage på kattegale.dk

Vh Annette
Kattegalehjælpeadmin

Enig -thumbs

Jeg kunne ikke være mere enig…

Ulve i rødhætteklæder så det vil noget… Mage til selbestaltede selverkendelser og tilkendegivelser - som bliver pakket ind under "vi vil kattens bedste - derfor gør vi sådan… "
Bøjer reglerne til vores eget fordel og lader andre riste over ilden - som vi nok skal gemme bort, hvis det nu ikke passer alligevel… Føj…

I kan med stor glæde også slette mig - jeg kan og vil heller ikke lige som Pia, lægge navn til et sådan forum… og dem som gider lægge ører til mine faktaer om dette forum får den råt for usødet… Det er hyklerisk og grumt at være vidne til…

Farvel -pote[/quote]

Vil så lige sige, at vi faktisk nogen som mener, fuldt forstår og er rørende enig med admins i, at hensynet til kattene kommer før hensynet til menneskene og hvis det er hyklerisk og grumt, så finder ikke I noget mere hyklerisk og grumt menneske end mig -sorry

Jeg er også et grumt og forfærdeligt menneske [bigloony]

Sætter også dyrevelfærd højere på dette forum end menneskets egoisme og råben og skrigen om ytringsfrihed.Det er da imponerende at man kan blive ved med at træde vande i dette emne [smilie=hate-boid.gif]

Enig -thumbs
Og det er jo ikke sådan, at der hver 2. dag flyver beskyldning rundt om ørene.

det ernu ikke min fornemmelse, at jeg står til ansvar for hvad alle brugere på et forum eller admins mener. Slet ikke.

Jeg føler nu heller ikke, at kattegale er et sted hvor grimme beskyldninger stortrives - tvært imod er stemningen herinde meget bedre end andre steder jeg har deltaget.

Jeg nyder vores debatter. Og vil gerne fortsætte, da jeg får gode og venlige svar herinde - selv når mine misser har slået en mus ihjel :slight_smile:

Jeg kan ikke genkende det billede, der tegnes af kattegale her.

Men jeg ryger nok ud, hvis kattehandlerne begynder at komme her. For så kan jeg nemlig ikke holde en pæn tone. Beklager - men så ved I, at det ikke er jer den er gal med - kun mig :slight_smile:

Knus og god aften

Synes da heller ikke der har været nogen grund til nu at råbe op, hvorfor dog tage forskud på sorgerne. Det er jo slet ikke sikkert der bliver aktuelt at komme til at gøre noget forkert.

Super godt skrevet -thumbs

Jeg vælger at blive, da jeg tror og håber dette var et enkeltstående tilfælde …Mit valg vil nok blive taget op til overvejelse, hvis det viser sig at dette forum skal bruges som ‘sladderens holdeplads’

det tror jeg godt jeg kan garantere at admins vil gøre alt for at sikre at kattegale IKKE bliver - det har never ever aldrig nogensinde været det der var formålet og heller ikke det indtryk admins generelt har af forummet fordi vi stortset alle sammen er rigtig flinke ved hinanden :slight_smile:

Kattegale har udviklet sig rigtig godt - det er gode debatter, der er som regel mange svar på de enkelte indlæg - der er fine velkomster og en stor personlig tilknytning til forummet med alle de fine personlige beretning… Kattegale er ved at blive det community vi håbede på fra starten :slight_smile:

adminteamet er meget meget glade for den kæmpe opbakning vi ser jer brugere give både hinanden, de enkelte tråde og forummet som helhed

Kan kun sige det er en fornøjelse at være admin herinde !!!

-kramer

-thumbs ‘sladderens og rygklappernes holdeplads’

-thumbs ‘sladderens og rygklappernes holdeplads’[/quote]

Hvad mener du lige med det :?

Hvad mener du lige med det :?[/quote:2tcpw2hh]

Jeg mener det jeg skriver, men det kan da godt være jeg er den eneste der føler sådan

Hvad mener du lige med det :?[/quote:2nf4sbeb]

Jeg mener det jeg skriver, men det kan da godt være jeg er den eneste der føler sådan[/quote:2nf4sbeb]

Så det vil sige :? eftersom du er af en anden mening, så er alle vi andre rygklappere :?

Jeg forstår heller ikke :? Er du ‘sladderens og rygklappernes holdeplads’ eller er kattegale ‘sladderens og rygklappernes holdeplads’ :?

Det var da noget af en følelse at have om alle os andre her på Kattegale Lis :frowning:

Enig -thumbs

Det var da noget af en følelse at have om alle os andre her på Kattegale Lis :([/quote:1413rlxd]

Alle er i overkanten - men der er da nogen der formår at smørre godt.

den må du forklare nærmere - siden du ikke sender pber ud til relevante personer men vælger at sige det i åbent forum, så må du i det mindste redegøre for hvad du mener med “smøre” godt… siden det henvender sig til flere…

folk herinde siger deres mening… hvorledes hænger det sammen med de ord du hæfter på ?