Vedr. udstilling i Bregninge 1/6

Der der nogen der kan sige noget om åbningstiden på udstillingen?

Og tænker på om der kommer nogle gode tilbud på kattegrus måske?

Og hvad er indgangsprisen?

hvis alt glipper er der så nogen fra Sjælland/fyn der skal dertil som kunne tage en seng med retur til mig - vi kunne mødes ved en afkørsel evt?

der er åbent fra 10- 17.
vores grus tilbud er desværre gået i vasken pga manglende interesse.
det koster gratis at komme ind.

Tusind tak for info

det var så lidt. kom forbi sekretariatet og sig hej.

Hov hvor holdes det egentligt, Bregninge - jep - men en adresse? GGG ellers ender jeg vist ikke det rigtige sted :slight_smile:

kørsels vejledning. gennem rundkørslen når du kan se kirken anden vej på højre hånd :slight_smile:
j.l varmingsvej 1 brejning 7080 børkop.

Sikke dog en dejlig dag. Den har været så fantastisk og helt forrygende. Dejlig mad, folk der kom med foder, garn, den feeedeste transportkasse i str. XXXXXXXXXXXL og den blev solgt på 1 sekund, ja faktisk en glad donator der var i standen for at give mig garnet og kradsestolper og hun købte den i samme sekund den anden donator gav min transportkassen. Jamen altså, hvor nemt kan det lige være. Jeg fik også en flot drinkwell fontæne med en masse ekstra udstyr til og to kasser filtre og helt sikkert mere, min overtrætte hjerne har glemt. Fik talt med en masse besøgende og fik nogle rigtige gode snakke, både om deres mis men også om hittemis i særdeleshed. Maden var også lækker og samværet helt i top.
TUSIND TUSIND tak for en dejlig dejlig dag.Imorgen kommer klimaks, nemlig når jeg skal tælle pengene op ovre på klinikken:thumbup:

og tusind tak for at du kom.