Vedr. World Show

Jeg har lige et par spørgsmål vedr. tilmelding til WS

Skal man tilmelde via egen klub som man plejer ved udenlandske udstillinger eller kan man tilmelde direkte via WS hjemmeside ?

Skal man sende kopier af resulteter med eller undersøger de selv om katten er kvalificeret ?

Ikke at jeg tilmelder lige nu, men rart at vide besked i tide :cool2:

Man plejer at tilmelde gennem egen klub med kopier af kvalifikationer.

Tak Camilla :thumbup:

Står det ikke på spisesedlen?

Det ved jeg faktisk ikke Vivi, jeg så bare der var åbnet for online tilmelding på WS hjemmesiden :ups:

Online tilmelding til WS:? Det er da et nyt tiltag… Netop til WS - fordi der er kvalifikationskrav - plejer man ikke at kunne tilmelde direkte… Men jeg kan da godt se, at det kan lade sig gøre… http://entry.worldcatshow.pl/ - mon de så har droppet kvalifikationskravene.? eller skal man fremvise kvalifikationerne ved ankomst (sikke lang tid check-in kommer til at tage:blegne:):?

Jeg tænkte at man evt. kunne maile dem resultaterne eller de selv tjekkede med klubberne :confused:, men det er jo sikkert besværligt for dem på den måde :cool2:

Uh, det er altså lidt noget rod. For som dansker kan man jo kun vælge FD, og der er jo ingen af os der er medlem af FD - det er kun de 4 hovedklubber, og FD har ikke noget medlemsregister, som kan bekræfte folks medlemsskab af de forskellige klubber… Kan sagtens forstå at de gerne vil have elektronisk tilmelding, det letter bestemt opsætning af kataloget - men der er liiiige et par småting her, som måske ikke er tænkt helt igennem.
VH
Susanne

Da vi var i Maastrict i 2006 kunne man også tilmelde on-line. Og efterfølgende skulle man så tilsende bevis for kvalifikationen.

Mener at hollænderne selv tjekkede medlemskab hos den danske klub.

Hvis man har kunnet vælge en af de 4 hovedklubber, så er det heller ikke noget problem - men så længe man kun kan vælge Felis Danica, så er det faktisk noget rod.
VH
Susanne

Hej. Ja, det er kun det enkelte lands hovedorganisation der er nævnt. Men det må jo så være ok?

  • eller hva’?:?

Vær helt sikker på de ikke selv tjekker med klubberne. Føler mig helt overbevist om, at vores frivillige har andet at lave end at finde gamle udstillingsresultater frem :wink:

Der burde jo stå noget om, at man skal fremsende dokumentation - ellers ved jeg ikke, hvordan de vil gøre det.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;584085]Vær helt sikker på de ikke selv tjekker med klubberne. Føler mig helt overbevist om, at vores frivillige har andet at lave end at finde gamle udstillingsresultater frem :wink:
[/QUOTE]

Det er jo også det jeg skriver :slight_smile:

Måske regner den Polske organisation faktisk med, at folk kun tilmelder sin kat, såfremt den er kvalificeret. Hvis den ikke er kvalificeret, hvad vil udstilleren så bruge det til ? Det bliver der da absolut ballade over. Kan huske i Schweiz, da var en ukvalificeret kat blevet NOM, og den blev de nødttil at trække.
Når man har tilmeldt sin kvalificerede kat, kan man løbende gå ind på sin kats tilmeldingsnr. og rette, hvis katten stiger en klasse. Det er da meget smart, istedet for den strøm af mails de vil få, når 117 katte flytter eks. fra klasse 7 - 5 etc.

Det er faktisk ens egen klub, der skal checke og bekræfte at katten er kvalificeret. Hvordan de har tænkt sig at organisere det når enhver kan tilmelde elektronisk er et rigtigt godt spørgsmål! Men det er ens eget forbund / klub der jvf. show rules skal bekræfte det. I “gamle dage” sendte man en kopi af kvalifikationen sammen med sin papirtilmelding. Kvalifikationen kunne klubben beholde, mens tilmeldingen blev videresendt - underforstået med bekræftelse af både medlemsskab samt kvalifikation.
VH
Susanne

Jeg har tilmeldt mig via hjemmesiden… Og kan da godt se at der kan være et problem med at få kvalifikationerne tjekket. Hmm… Vi må da håbe at vi bliver lukket ind når vi står der nede i Polen :confused:

Nu har jeg skrevet med min klub ( Katteklubben) og man kan bare tilmelde online på WS hjemmeside. Så vidt forstået så tjekker de selv kvalifikationer :slight_smile: :ok: