Vejens frygtede kat

jeg er her idag blevet gjort opmærksom på at vi har vejens mest frygtede kat og det kom godtnok noget bag på mig.
folk med hunde går en stor bue udenom vores lille forhave og enkelte hunde vil ganske enkelt bare ikke forbi medmindre de blir båret.
den meget farlige kat vi har er en ca 20 cm høj blå porcelænskat som står udenfor vores hoveddør:høhø:-LOL

-LOL-LOL-LOL-LOL

Jamen det er sørme ikke noget at grine af…

Jeg mener helt bestemt, at amerikanske videnskabsmænd har fundet ud af at lige præcis BLÅ porcelænskatte er verdens farligste dyr.

De er kendt for at gå efter struben…

så det er nogen meget kloge hunde i jeres kvarter Johnny…

Eller noget.
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Det lyder ikke godt Johnny…:argh:
Heldigt for mine katte, at de bor på djævleøen. -LOL

-LOL

-LOL -LOL -LOL -LOL Den må vi næsten have billeder af! :smiley:

når det bliver lyst imorgen tager jeg lige et billede af den farlige mittetat

Det vil jeg se frem til :tihi:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

-LOL-LOL-LOL-LOL hundene vil beholde livet.

-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao

Johnny-Johnny… du er for herlig.

Glæder mig til billedet af den faaaaaaaaaaaaaaaaaaaarlige, blå vagt-kat.

Gad vidst hvad Garfield ville have sagt om de hunde??

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

[quote=Johnny;289790]jeg er her idag blevet gjort opmærksom på at vi har vejens mest frygtede kat og det kom godtnok noget bag på mig.
folk med hunde går en stor bue udenom vores lille forhave og enkelte hunde vil ganske enkelt bare ikke forbi medmindre de blir båret.
den meget farlige kat vi har er en ca 20 cm høj blå porcelænskat som står udenfor vores hoveddør:høhø:-LOL[/quote]

MEN DET ER EN TRO KOPI AF DENNE KAT! Tara - den blå verdenshersker, som bestemt også er hele landsbyens skræk heroppe. Senest påfund er at ligge på lur og springe op i hegnet og nedstirre postbuddet!
Hunde sender hun væk også:høhø:

Hun er en djævel forklædt som en pelskugle!

På første foto er hun bedøvet så jeg kunne tage et foto til figurens støbning. På andet er hun ved at snige sig ned i Elins taske, så hun kan komme ud og sidde ved vejen og ligne en figur - indtil en går forbi…

:slight_smile:

LOOOOOOOOL hvor komisk!!

Jaaaah Johnny du har måske gadens mest frygtede kat. Men se lige The Terror From Tilst:muhaha::muhaha::muhaha:

Han hedder Emil og bor på Bysmedevej:)

Nåååå Johnny :venter:

hvor bliver billedet af :? Jeg venter MEGET spændt :klapper:

[quote=JulleML;290318]Jaaaah Johnny du har måske gadens mest frygtede kat. Men se lige The Terror From Tilst:muhaha::muhaha::muhaha:

Han hedder Emil og bor på Bysmedevej:)[/quote]

Åhhhhh hvor er han smuk, han ligner min terrotist Zilaz.
Zilaz er byens skræk, i hvert fald for fremmede katte, de skal ikke kommer for tæt på, så drøner Zilaz lige ind i hegnet og er kæmpestor og siger som en Rotweiler.

så fik jeg den farlige kat fotograferet, se hvor farlig han er og han har lagt sig i skjul :høhø:

Ja uha hvor ser han farlig ud, jeg ville også blive bange for ham da -what

NUUUUUIIII hvor er den bare skøn :wehuu:

OG FARLIG :tihi:

Kan godt forstå, at de andre dyr bliver bange for den, men jeg tænker lidt på - hvordan trives den med jeres katte :? :?

:klapper: