Vejle, tilmelding er åbent :D

SÅ åbnede tilmeldingerne til JYRAK udstillingen i Vejle:

Der er nu åbent for tilmeldinger til udstillingen i Vejle 17. - 18. juni 2017.

Sidste frist for til- og framelding er fredag d. 2. juni 2017 kl. 20.00!
Efter sidste frist hæfter man for betaling af udstillingsgebyr for katte, der stadig er tilmeldt jvf. FIFe Show Rules.

Hal: DGI Huset, Willy Sørensens Plads 5, 7100 Vejle

Udstillingsdage: Lørdag alle racer.
Søndag udelukkende Maine Coons. Hvis man har en kat af anden race med som selskabskat er den selvfølgelig velkommen til at blive i sit bur søndag, hvis den har været tilmeldt lørdag.

Junior Handling begge dage - tilmelding i kokardestanden inden kl. 10.
Lørdag: Burmeser speciall show i samarbejde med BB klubben
Søndag: European Maine Coon Championship 2017 i samarbejde med Maine Coon Klubben

Inviterede dommere:
Lena Nordstrøm, S - 1, 2
Helene Reiter, D - All round
Cristiano Sandon, I - 1, 2
Martti Peltonen, S - 2, 3, 4
Ali Wittich, CH - All round

Dommerelever:
Carla Rotini, 1 - 2

Selv har jeg tilmeldt Xarabi i kl 8.
Der er jo burmeser specialshow, så det er med at få tilmeldt så mange burmesere som muligt :smiley:

Xarabis nye lillebror Ralf tilmelder jeg nok først, når jeg får ham hjem efter påske :ups:

Jeg har tilmeldt om lørdagen,

IP DK Bryntys Hector (gr. VIII) i klasse 6 og 17
og
DK Lindvig’s Jambalaya (gr. IV) i klasse 11

Vi glæder os til at se jer allesammen igen, men selvfølgelig er der liiidt ekstra opmærksomhed på maine coonerne denne gang :slight_smile: De første tilmeldinger er kommet, og vi siger foreløbigt velkommen til katte fra Danmark, Norge og Mexico! :velkommen:
VH
Susanne

Brian kommer :slight_smile: jeg kommer :slight_smile: og er der en bette sag der endnu ikke er flyttet hjemmefra på det tidspunkt, er der mulighed for hun kommer også :slight_smile:

ved der kommer en tysker med burmeser
vi har selv tilmeldt 2 mco og vi har jo osse en kat vi skal fejre, for vores røde djævle kazanjian blev supreme premier i weekenden og det fejrer vi selvfølgelig på mco showet i vejle

Så er Blua og Cookie tilmeldt lørdag. Cookie nu som ungdyr, hun bliver 7 mdr om fredagen og Blua nu i klasse 6, da han blev international Premier i Bad Nauheim :thumbup:

Ja, jeg har selvfølgelig tilmeldt Ben til MCO gejl om søndagen, og et par européer til om lørdagen (tror det må være McCoy, Beka og Levi jeg har tilmeldt der)

Jeg har lige meldt Mingus og Bønnen til lørdag :slight_smile: Det bliver Bønnens første udstilling som kastrat, og man må sige, at han er vokset pænt til: 4,8kg :tihi:

Glæder mig :smiley:

hvoprdsn ser huskat bis/box status ud? har lige tilmeldt en af hver. ?

Der mangler 2 huskatte hunner

så jeg er eneste der har en hus-hunnkat med :open_mouth: hvormange hanner er det pt?

Vi kunne godt melde Sukker til (hun huskat), men der er bare ikke råd :slight_smile:

Nå, vi mangler stadig et par huskattehunner - jeg håber nogen lige kan finde dem :slight_smile:
Vi mangler ca. 20 MCO; og jeg ved nogen stadig mangler at tilmelde MEN jeg kan jo ikke tælle dem med, før jeg rent faktisk har dem i systemet :slight_smile:
Der er 15 BUR tilmeldt, det kan vi godt lave special show ud ad, men vi har stadig plads til flere :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1310830]Nå, vi mangler stadig et par huskattehunner - jeg håber nogen lige kan finde dem :slight_smile:
Vi mangler ca. 20 MCO; og jeg ved nogen stadig mangler at tilmelde MEN jeg kan jo ikke tælle dem med, før jeg rent faktisk har dem i systemet :slight_smile:
Der er 15 BUR tilmeldt, det kan vi godt lave special show ud ad, men vi har stadig plads til flere :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Bare for at være rigtig nysgerrig… Hvad gør man ved sådan en dag, hvis de sidste 20 MCO ikke blev tilmeldt?

Jamen det gør de :slight_smile: Vi gør fuldstændigt som vi plejer: Vi ringer rundt og trækker i folk indtil vi har de katte vi skal bruge. Det samme gør vi stort set hver eneste gang der er Breed BIS, så vi er i træning :slight_smile: Der ER katte nok derude, det er “bare” et spørgsmål om at folk får dem tilmeldt. Og det er såmænd de danske MCO vi venter på endnu - der er tilmeldt MCO fra Tyskland, Norge, Sverige, Polen, Frankrig, Frankrig og Mexico! Så burde der ikke være mange ben i lige at få fyldt op med de sidste fra Danmark :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1310833]Jamen det gør de :slight_smile: Vi gør fuldstændigt som vi plejer: Vi ringer rundt og trækker i folk indtil vi har de katte vi skal bruge. Det samme gør vi stort set hver eneste gang der er Breed BIS, så vi er i træning :slight_smile: Der ER katte nok derude, det er “bare” et spørgsmål om at folk får dem tilmeldt. Og det er såmænd de danske MCO vi venter på endnu - der er tilmeldt MCO fra Tyskland, Norge, Sverige, Polen, Frankrig, Frankrig og Mexico! Så burde der ikke være mange ben i lige at få fyldt op med de sidste fra Danmark :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det er heller ikke ment som at jeg ikke tror, at de sidste kommer :slight_smile: Det skal de nok.

Det var en tænkt ting, med hvad man dog så gør.

[QUOTE=Susanne W;1310833]Jamen det gør de :slight_smile: Vi gør fuldstændigt som vi plejer: Vi ringer rundt og trækker i folk indtil vi har de katte vi skal bruge. Det samme gør vi stort set hver eneste gang der er Breed BIS, så vi er i træning :slight_smile: Der ER katte nok derude, det er “bare” et spørgsmål om at folk får dem tilmeldt. Og det er såmænd de danske MCO vi venter på endnu - der er tilmeldt MCO fra Tyskland, Norge, Sverige, Polen, Frankrig, Frankrig og Mexico! Så burde der ikke være mange ben i lige at få fyldt op med de sidste fra Danmark :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Måske der også er Kattegale medlemmer, som har en MCO de endnu ikke har fået tilmeldt ? Kom til tasterne kære MCO-udstillere - sidst vi havde denne udstilling var det en super god dag!

Det var en super fin dag sidste gang :slight_smile: Og det er en rigtig god lejlighed til at få set hvad andre går os sysler med, når der kommer katte fra så mange forskellige lande, så skynd jer at få besluttet at I skal med, hvis I har noget, der bare ligner en MCO :slight_smile:
Nå ja, og så har vi sat en stor æske chokolade på højkant til den MCO der ender med at have katalog nummer 150 :slem:
VH
Susanne

Opdateret landeliste til MCO show:
Danmark, Norge, Sverige, Polen, Tyskland, Frankrig, Belgien, Mexico og Malaysia!
VH
Susanne