Vejret (TV).. Siden hvornår...?

Siden hvornår er vejrmændene (hvad hedder de nu???) begyndt at være lækre?

I laaang tid har jeg ikke set vejret i tv - blot tjekket det på nettet. Men så det i går og forgårs tror jeg det var. Begge gange med en ung, meget flot fyr som “vært”. I går på dr 1 - og i dag, lige nu på tv 2 er der også en meget, meget pæn ung mand :wehuu:

Måske man skulle begynde at se det vejr det noget mere…:inlove:

Jeg er vist blevet gammel … har slet ikke bemærket de nye vejrmænd :tihi:

Da Luna var spæd og jeg var på barsel, så jeg altid morgentv. Hver gang Peter Tanev kom med vejrudsigten blev hun helt stille og man kunne se hun lyttede. Tror hun syntes han havde en lækker stemme :tihi:

Jeg må huske at se vejrudsigten i aften :slight_smile:

På BBC er vejrnændene total uopnåelige for kvinder :tihi:

For en hel del år siden havde vi en vejr-profet Michael Jarnvig.
Han var pæn.

Jeg så ham for ikke så længe siden - efter disse mange år.

Nu var han ikke noget særligt.
jo…jo…den er god nok.
Vi bliver alle ældre…:høhø: :høhø:

[quote=Vivi_Fletcher;403162]Jeg er vist blevet gammel … har slet ikke bemærket de nye vejrmænd :tihi:

Da Luna var spæd og jeg var på barsel, så jeg altid morgentv. Hver gang Peter Tanev kom med vejrudsigten blev hun helt stille og man kunne se hun lyttede. Tror hun syntes han havde en lækker stemme :tihi:

Jeg må huske at se vejrudsigten i aften :-)[/quote]

'Hehe, hvor sødt…

Måske skulle man se vejret på BBC :høhø: Tror altså også jeg har et eller andet for “kloge mænd”… De siger så mange ord man ikke kender jo :ups:

heiii altså tøzer, i glemmer da voldborg:p:høhø:

[quote=Vivi_Fletcher;403162]Jeg er vist blevet gammel … har slet ikke bemærket de nye vejrmænd :tihi:

Jeg må huske at se vejrudsigten i aften :-)[/quote]

Hæ hæ sådan havde min mands søn det med Line Baun Danielsen :høhø:

Hov hov…fotos af mænnerne tak :høhø:

voldborg… ham gik man ikke forgæves med på de kolde vinternætter… tænk lige på alle de sweatere man kunne varme sig med…

hvis man da er til den skaldede type -LOL

men sød - DET var han!!

Vi skal vel ha noget for vores licens penge :slight_smile:

Vejr-værterne på TV2…

Vælg din favorit. :tihi:

Der er helt sikkert kommet noget godt at se på… Har selv lagt mærke til det… :ups::thumbup::thumbup:

Hov, det er jeg da vist også gået glip af. Hvor er de lækre vejrmænd?

[quote=Barky;403691]Vejr-værterne på TV2…

Vælg din favorit. :tihi:

[/quote]

de to høje fyre … hvis jeg skal vælge… billederne er ikke vildt flatterende, men da jeg kan huske dem live - så er de nu ret cute!

Uh… Jeg er til… den højeste og den laveste :wehuu:

Har ikke set vejret hele weekenden… Men mest fordi jeg er bange for de bare siger “VARME VARME VARME” -surrender