Veldrejede mænd

Jeg sad lige og kiggede nogle af alle de nyhedsmails igennem som vælter ind i indbakken hver uge. Der var blandt andet et link fra woman.dk med en flok ganske veldrejede mænd.
Der er flere af dem der ikke skulle gå mange gange rundt om min seng (hvis altså ikke den allerede var optaget) men Adam Levine :uha::savle: - hvis han bare så meget som nærmede sig min seng, så ville den sgu nok blive tømt for både katte og kæreste for hans skyld :ups:

Linket er her:

Så snupper jeg Ryan Renolds og Brad Pitt… På samme tid :slem:

Ninaaaaaahhhhhh - hvordan i alverden skal jeg nu passe mit arbejde den næste timestid? Det meste kan jeg bare gå fra og komme tilbage til når der er stille, men dette her er jo ikke sådan at løsrive sig fra. Shame on you…:høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1198214]Ninaaaaaahhhhhh - hvordan i alverden skal jeg nu passe mit arbejde den næste timestid? Det meste kan jeg bare gå fra og komme tilbage til når der er stille, men dette her er jo ikke sådan at løsrive sig fra. Shame on you…:høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

:sorry: - kan være jeg skulle have skrevet en advarsel i overskriften :tihi:
Man kan godt sidde og falde lidt i staver over nogle af de nydelige herrer :høhø::savle:

Craig David er da nærmest skræmmende?! :blegne:

Men Ryan Kwanten derimod - haps haps! :kys:

Ham Brad kommer vi vidst op og slås om :wink:
Han skulle ihvertfald ikke løbe mange gange rundt om min seng…

Ham der Brad passer altså bedst aldersmæssigt til MIG! NÅ! :høhø:
De andre knejter kan I så skændes om :stuck_out_tongue:

Tjaeh, knejten jeg kan lide er 8 år ældre end mig - så han må jo være jævnaldrende med Luise :stuck_out_tongue:

Men hey - om han så var kuvøse guf…

Arh… Alder er jo bare et tal :stuck_out_tongue: Så længe de bare ligner rigtige mænd, så skal jeg nok kunne nyde synet af dem uanset om de så er 10 år yngre eller 20 år ældre end mig :høhø:

Jeps - nu havde jeg lige fornøjelsen at se en rigtig old boys film igår, Expendables 3 - damned nogle af de gamle drenge kan altså endnu :tihi:
VH
Susanne

Åhh af de “gamle” drenge… Så er Sean Connery bare uha… :slem:

MMmmmmmmmm Harrison Ford… og Dolph Lundgren holder sandelig også godt endnu :slem:

[QUOTE=Susanne W;1198243]Jeps - nu havde jeg lige fornøjelsen at se en rigtig old boys film igår, Expendables 3 - damned nogle af de gamle drenge kan altså endnu :tihi:
VH
Susanne[/QUOTE]

Har du ikke set den endnu skal du helt sikkert se RED så! :rock: (og RED 2)

Og den stemme der!!! Jeg eeeeeeelsker The League of Extraordinary Gentlemen-filmen bare pga ham!

Har set dem flere gange, og som følge deraf har jeg et fast mantra: “I want to grow old like Helen Mirren” :høhø: John Malkovich er simpelthen genial i de film - jeg er fjollet nok til at håbe der kommer en 3´er også :slight_smile: (Ja, jeg er ret let at underholde!)
VH
Susanne

EDIT: Sequel[edit]In May 2013, Lionsgate re-signed Jon and Erich Hoeber to write a third installment

YAY!

[QUOTE=Susanne W;1198256]Har set dem flere gange, og som følge deraf har jeg et fast mantra: “I want to grow old like Helen Mirren” :høhø: John Malkovich er simpelthen genial i de film - jeg er fjollet nok til at håbe der kommer en 3´er også :slight_smile: (Ja, jeg er ret let at underholde!)
VH
Susanne[/QUOTE]

Enig…

Og jeg har i øvrigt lige set Need for Speed i aften og været gevaldigt underholdt… (tror jeg fik sagt til Casper bagefter at det var en god film, selvom den dybest set ikke handlede om noget :tihi:)

Der er egentlig heller ikke megen handling i Expendables - men det var såmænd heller ikke derfor jeg gik ind og så den, det var rollelisten der trak - og den levede fuldt op til forventningerne og forhåbningerne - masser af tju-bang i lige godt 2 timer, de gamle gutter kan i den grad endnu - og bagefter behøver jeg ikke gå hjem og efteranalysere noget som helst, for det er ren underholdning og nix weiter :slight_smile:

Ja, nemlig ja… Og det jeg også godt kunne lide ved Need for Speed her i aften, var at det ikke var de der overpæne skuespillere, men ret almindeligt udseende gutter (og en enkelt gutinde eller to)

Åååååh jeg så iøvrigt også Kurt Russel i Escape from LA for nyligt - og det var egentlig heller ikke for handlingens skyld :høhø:

Mmmmmmmm, Karl Urban… :savle: