Velkommen Hermann

For snart 4 uger siden blev Milton enekat da vi måtte sige farvel til Devi. Og ganske som forventet gik der ikke længe før han satte ekstra gang i de gale streger af ren kedsomhed. Det kan godt være Devi ikke gad lege, men hun var der trods alt.

Så jagten gik ind på en ny ven og den viste sig at være sværere end ventet ene og alene fordi jeg ville have en dreng. Hold op der er mange hunkatte derude for tiden.

Men det lykkedes. Og jeg er tilsyneladende gået full circle for nu deler jeg igen hjem med en kulsort stuepanter med grønne øjne.

Sig pænt goddag til Hermann :heart:


Hermann kommer fra Tøstrup Kattehjem hvor han hed Gustav og har boet siden efteråret 18. Hermann er en rigtig Halloweenkat, ikke bare af udseende, han har også fødselsdag i oktober og bliver 5 år næste gang.

Milton tog imod med hvæs og knurren og Hermann var bedøvende ligeglad. Han har været vant til at gå i fælleskatterummet hos Tøstrup så han har været vant til at høre værre bandeord. Og så virker han bare så taknemmelig for at have fået et hjem når han går rundt og kurrer og pludrer, smider sig midt i det hele for at sove og headbutter alt og alle.

Han flyttede ind i søndags og torsdag aften blev drengene taget i at lege uden hvæs.

Så jeg klager ikke over sammenføringen :ok:

Nu skal jeg så bare til at hitte ud af at tage ordentlige billeder af en sort kat igen, først skal jeg vist lære Hermann at han ikke behøver stikke næsen helt ind i linsen hver gang :grin:

39 Synes om

Stort tillykke til alle :flag: - sådan en hurtig sammenføring lover godt for fremtiden. :slight_smile:

1 Synes om

Han er bare lækker :heart_eyes:
Tillykke med ham :flag:

1 Synes om

Tillykke :heart_eyes_cat: hvor ser han skøn ud!

1 Synes om

Tillykke med ham! Skøn update. :heart_eyes: glæder mig til foto af dem begge to sammen. :smile:
Ah der er jo billeder af dem! :wink:

1 Synes om

Han ser skøn ud :smelter:
Tillykke med ham :flag:

1 Synes om

Stort tillykke med Hermann, sorte katte er bare nogle helt specielt :black_heart:

1 Synes om

Stort tillykke med dejlige Hermann :denmark: Elsker de sorte misser - og kommer sådan til at savne min Gucci, når jeg ser billeder af de smukke sorte :broken_heart::heart: Hvor fedt at der gået så godt med sammenføring Tina. Det er godt for jer alle 3, det her :heart:

1 Synes om

Han ser skøn ud. Tillykke med ham :denmark:

Lyder som en helt fantastisk nem sammenføring.
Tillykke med smuksakken :blush:

1 Synes om

Tror du han vil elske udstillinger lige så højt dom gizmo… han var en stjerne…

2 Synes om

Han skal i hvert fald have lov at prøve det. Han er så stoisk at jeg tror det kunne gå :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Tillykke :denmark: til dig, Hermann og Milton
Hermann lyder til at være en rigtig dejlig kat :two_hearts:.

1 Synes om

Stort tillykke! :flag: Og ja, full circle siden du og Gizmo oprindeligt fik lokket mig med i katteverdenen for 14 år siden :grin:

2 Synes om

Jeg erklærer hermed sammenføringen for tilendebragt - med bragende succes :heart:

27 Synes om

:heart_eyes: Det må man sige, og tillykke med det. De får så meget glæde af hinanden kan man se.

Fantastisk Tina. Tillykke :hjerte:

Gode missere… :flag: