Velkommen hermionie =)

Så kom min lille tiger endelig hjem.

Hun er slet ikke bange af sig.
Tilgengæld er hun meget efter min hund . Jager ham og hvæser.
Han er skræmt til vid og sans. og hun også :slight_smile: Men når de er i hvert sit rum er hun bare så kærlig ! :slight_smile: Ligger lige pt og spinder, selv om hunden ligger ½ meter fra hende :slight_smile:
Ville i holde hende og min hund afspærret eller skal jeg bare acceptere knurren og hvæsen af ham? … Og jagten?.. Hun angriber og slår ud efter ham.

Her er der lidt billeder =)



Freja jagtede også Bernie den første tid. De første 2 dage boede den “lille” stakkel i kradsetræet, under skænken eller i teltet… :slight_smile: Det gik hurtigt over. Hvis du skal noget imorgen synes jeg dog du bør have dem i hvert sit rum i mellemtiden… Men ellers lad det gå sin gang… Hun skal jo også lige lære at hunden ikke er så stor, farlig og anderledes som hun nok synes lige nu… Og så længe hun ikke river pelsen af ham eller der er blod, er det nok hendes måde at fortælle, at hun ikke finder sig i for meget.

Og hvor er hun sød forresten :smiley:

Tror du ikke bare det er en fase, de bare skal igennem, nu da hun lige er kommet hjem? Jeg ville give det noget tid i hvert fald, før jeg vil tage beslutningen om at de skal holdes adskilte hele tiden. I Starten bare mens I/du ikke er hjemme.

Mange tak :stuck_out_tongue:

Men lige nu er min hund tryggest inde på mit værelse . Stakkels vov >.<
Sådan går det når man er lille og svag og bare stikker af :stuck_out_tongue:

Tillykke - hvor er hun fin :inlove:

Undskylder de dårlige billeder :slight_smile: Men har altså kun mit kamera i min mobil :stuck_out_tongue:

hvor er hun kær :slight_smile:

hehe, nu fandt hun kattetræet og kravlede op og lagde sig i kurven :slight_smile:

Og skuer ud over det hele :stuck_out_tongue: eller, gjorde. Hun sover :stuck_out_tongue:

Hvor er hun smuk, tillykke med hende:):slight_smile:

Hvor er hun smuk

:wehuu::wehuu::wehuu:

Venter du ikke på en killing også - håber ikke den vil skræmme livet af din stakkels hund.

:kryds::kryds::kryds::kryds:

jeg håber killingen er bange for ham;) så han ikke skal gemme sig:P

Ja, det er lidt synd for ham - men mon ikke de i det mindste kommer til at acceptere hinanden?

Måske bliver de ligefrem perlevenner - se bare Lises dejlige Vimmer og Molly.

:wehuu::inlove::wehuu:

NU må vi se , hun har været her i knap 3 timer, så mon ikke om en uges tid det går bedre:P

Hvor er hun fin - det er hende, der er sibirer, ikke?

Hun er smuk :iloveyou:
Tillykke med hende

Hun er sibirisk yep :stuck_out_tongue:
Og en smukkert:)

Hvor e hun bare lækker! Er hun ude fra Laila?

Hvor er hun da bare sød.:wehuu:
Stort tillykke med hende.
Hilsen Lisbeth