Velkommen hjem, siger Florian

//youtu.be/L_c0mrSbJlE

Jeg bruger altid mindst 10 minutter på at sige goddag til Florian, når jeg kommer hjem (han vil slet ikke lade mig få sko og overtøj af, før vi har hilst). Han er altid glad for at se mig, uanset om jeg har været væk en hel arbejdsdag eller bare i Netto og handle. :tihi:

Kommer jeres katte også og siger hej, når I kommer hjem?

Det er helt meditativt at se og høre klippet :slight_smile:

Asani kommer væltende ud, så snart jeg åbner døren til stuen (hvor de er lukket inde, når jeg er væk). Men han er ligeglad med mig, han vil bare ud at undersøge de indkøbsposer, jeg som regel har med. I dag fik han hovedet stukket ind i hanken på en papirspose og var ved at gå helt i panik, mens han sprang rundt og rystede vildt med hovedet for at få den af :dokdok: Chili gider ikke engang hoppe ned fra kradsetræet. Men hun blinker venligt til mig, når jeg stikker hovedet ind ad døren :slight_smile:

Jep både Hector og Linni kommer og siger godav. Og Hector logrer

Sigga kommer som regel og skal dutte næse. Jeg må godt nusse bagefter, men det er vigtigt med goddag-duttet:hjerte:

Her er det kun Trille(min hund) som står klar ved døren :smiley:

Tilgengæld har Sparta(min kat) og jeg vores særlige nussestunder lige efter et bad :smiley:
Der skal duttes næse og æltes og kæles :slight_smile:

Når vi kommer hjem står Nobby, Hugo og Muffe klar - og Muffe er altid så kæletrængen, at han er på vej ud af døren for at komme heeeeelt hen til os inden vi når ind :tihi: Louis er altid ved at stå op et eller andet sted.

Hvis vi kommer hver for sig, så får Rune den helt store velkomst… Ved mig kan de til nøds stå op, når jeg kommer ind :venter: