Velkommen Inuus - Nette's Inuus

ENDELIG blev det søndag!!!

Omkring kl. 15 ringede det på døren, jeg sad på badeværelset og var ved at klippe Chilis kløer (skulle ikke risikere at de 3 kunne rive hinanden voldsomt - ingen vidste jo hvordan det ville gå)
Nicolaj lukker Ziza og mig inde i soveværelset (manglede lige bagpoterne) og bød så Majbritt & Brian indenfor.

I en rigtig lækker stor transport kasse stod så vidunderet og skinnede som solen.

Inuus blev lukket ud af kassen og Majbritt & Brian budt på saft (ja de ville ik ha’ kaffe) og kattetræffets rester af krydderkage.

Imens var Inuus ude og se det hele lidt an.

Han gik rundt med rank ryg og rejst hale - sikke en tillidsfuld fyr han er!

Mens der blev snakket og spist kage kunne Inuus i ro og mag få lov at sondere terræn - især madskålene og kattebakken var spændende.

Ca. ½ time senere blev vi enige om at åbne døren til soveværelset. Ziza lå i sengen og kiggede ned på Inuus der nysgerrigt nærmede sig døren, Chili sad ved siden af sengen og kom med lidt knurrelyde og ganske få hvæs.

Efter misserne havde fået lov til at se hinanden an et stykke tid følte Majbritt & Brian sig klar til at tage afsted (de skulle også hente børn). Vi var alle meget fortrøstningsfulde, for der var vitterligt ingen krigerisk stemning.

Efter Majbritt & Brian var kørt gik vi op i stuen og alle misserne fulgte med.

Det var stadig med en luren på hinanden dog.

Ikke lang tid efter havde han fået charmeret Ziza og de duttede snuder og udvekslede et par slik.

Inuus har strategisk valgt at bruge krudtet på Chili nu, for hende skal han da også have charmeret - nu er Ziza jo klaret G

Omtrent kl. 20 tog jeg følgende billede af de 3 og Nicolaj der legede med drillepinden.

Ignorer venligst ledningerne, som min mand egentlig var i gang med, inden han bare MÅTTE lege med “ungerne”.

Jeg er så spændt på om Inuus også kommer og putter i sengen med os i nat, det vil vise sig??!?!!

Hjerteligt velkommen hjem Inuus.

Inuus min Inuus -love

Ha’ere vil i hjælpe mig med billede??

Her er link http://www.kattegale.dk/galleri/display … &pos=-1588

Er simpelthen for træt til mere nu GGG

Hvor er det dejligt at se samenføringen er en succes
Og jeg er overhelehovedet ikke spor misundelig på du har Inuus,selvom jeg har savlet over ham siden de første billeder på KG

overhovedet ikke
niksen biksen
slet ikke
nope
ikke tale om

Er du overbevist ?
[bigloony] -upssa -toshy

Nåh… hvor er det dejligt at høre, at det stadig bare går godt. [bigloony]

Jeg er også sikker på, at det fortsætter sådan, hvordan skulle det næsten andet, med det drømmehjem han har fået, to lækkere tøser og et par vild søde madforældre. -kramer

Hvor er jeg da bare glad for at du gerne ville have ham, er overbevist om, at han ikke kunne få bedre hjem.

-lazykitty

Åh Annette hvor er jeg glad -love -love
Jeg hjælper også lige

Og lige dette af din Konge

-tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak -tak

Hvor er han dog dejlig -lovelove -lovelove -lovelove

Skønt sammenførringen er gået så nemt -forelsket

Endnu engang TILLYKKE med ham Annette -pote

-blomst

Åhh Majbritt tusind tak for de søde ord… og som lovet… der bliver opdateret og postet billeder GG

TUSIND tak allesammen… nu er jeg simpelthen så træt at jeg må overgive mig…

Krydser fingre for 3 missetatter i sengen i nat G

Natnat allesammen

Ihhh hvor er det bare dejlig Annette…de ser jo ud til at de allerede hygger sig… -jegkrydser for at det fortsætter på samme måde og bedre [bigloony]

Skønt missen er nået frem og ser ud til at falde til. -forelsket Krydser fingre for en rolig nat -jegkrydser

Hjertelig tillykke med vidunderet… ved jo hvor meget du har glædet dig [bigloony]

Hvor er det dejligt, at høre at sammenføringen gik så godt…

Igen må jeg sige TILLYKKE med dejlige Innus. Og hvor er det skønt at det går så godt. Glæder mig til at høre hvordan det er gået i nat. -thumbs

Tillykke med ham, hvor er det dejligt at høre at sammenføringen er gået så nemt [bigloony]
Var der så 3 -lazykitty i sengen i nat??

Stor tillykke med ham Annette. Jeg er virkelig glad for at læse, at sammeføringen indtil nu har forløbet så godt. Det er såmænd nok godt, at du har været så træt. Så har du sikkert kunne sove og kattene har selv fundet ud af det sammen i nattens løb. Sådan plejer det i hvertfald at være her hos os -høhø

Åh hvor han er dejlig ligesom jeres andre skønne katte - og hvor er det godt, at det er jer, han er flyttet ind hos, når ikke han kunne blive hos Majbritt.

-forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

Hvor er de skønne, [oregonian_bear9.gif] og hvor er det dejligt for jeg at sammenføringen er gået så godt. -bravo

Aji, er der virkelg ikke noget nyt… århh, hvordan er det gået med skønheden…

Tillykke med ham og jeg glæder mig til at hilse på ham næste gang jeg kommer forbi til te og kage. Han ser bestemt rigtig lækker ud -forelsket .

Tillykke Annette, hvor er han smuk [bigloony]

Tillykke med ham. -forelsket