Velkommen til Aslan

vi har lige fået en ny kat eller retter sagt han flyttede selv ind :wink: vi har fremlyst ham og har nu fået ejeren, men det var meningen at den vidunderlig kat skulle ha været aflivet og var stykket af… så derfor har vi fået lov af ejeren at beholde ham og det er vi meget glade for

Hvor er han fin, og sikke et held han stak af og kunne flytte ind hos jer. :slight_smile:

Sikke en klog kat! Ikke alene finder han ud af at stikke af fra en mand, der vil ham til livs. Han besætter herefter også huset hos nogle mennesker, der faktisk ikke har noget imod det :smiley:

Men det kan jeg nu godt forstå, I ikke har, for hvor er han flot!

Han er godt nok klog -what Dejligt I kan beholde ham…

Hvor er det en klog kat at fortrække i tide og hvor klogt af ham selv at finde et kærligt hjem.

Alt godt til jer og Aslan fremover.

Ellers kan det være noget de bare siger .

Mene synes det er dejligt at han er kommet hjem til jer:)

Tak alle sammen :slight_smile: vi også meget glade for ham :slight_smile: og nu er Lucy og ham jo allerede blevet venner :smiley:

[quote=Mahia;472659]Tak alle sammen :slight_smile: vi også meget glade for ham :slight_smile: og nu er Lucy og ham jo allerede blevet venner :smiley:

[/quote]

Sikke da et dejlig billeder af et par skønne katte der rigtig hygger sig…

Tillykke med ham - han lyder som en klog kat! :thumbup:

[quote=galath;472437]Sikke en klog kat! Ikke alene finder han ud af at stikke af fra en mand, der vil ham til livs. Han besætter herefter også huset hos nogle mennesker, der faktisk ikke har noget imod det :smiley:

Men det kan jeg nu godt forstå, I ikke har, for hvor er han flot![/quote]

Er det da kun mænd, der vil aflive katte? :slight_smile:

Jeg kan ikke se, at Mahia har nævnt noget om det i denne tråd. Men det kan selvfølgelig være, at du ved det af andre veje. :slight_smile:

Uanset så er det godt, at Mahia og familien kunne tage ham ind og at han allerede er faldet godt til. :slight_smile:

[quote=DaneX;473604]Er det da kun mænd, der vil aflive katte? :slight_smile:

Jeg kan ikke se, at Mahia har nævnt noget om det i denne tråd. Men det kan selvfølgelig være, at du ved det af andre veje. :slight_smile:

Uanset så er det godt, at Mahia og familien kunne tage ham ind og at han allerede er faldet godt til. :)[/quote]

Nu skal jeg selvfølgelig passe på…
Men jeg har aldrig hørt om en kvinde der har aflivet en kat.
Der med ikke sagt, det ikke er sket…

Jeg har til gengældt hørt mænd prale med det… :ked::ked:

[quote=DaneX;473604]Er det da kun mænd, der vil aflive katte? :slight_smile:

Jeg kan ikke se, at Mahia har nævnt noget om det i denne tråd. Men det kan selvfølgelig være, at du ved det af andre veje. :slight_smile:

Uanset så er det godt, at Mahia og familien kunne tage ham ind og at han allerede er faldet godt til. :)[/quote]

Skøn signatur i øvrigt!! :thumbup:

Sikke en smuk rød Aslan …
Ligesom min :wehuu: