Velkommen til den ny ledelse

Jeg ønsker jer held og lykke med jeres nye positioner som henholdsvis Admin og HA er. Jeg håber at i fortsat kan formå at holde den gode tone herinde som vi alle sammen holder så meget af.

Til jer der forlod os kan jeg kun sige at jeg syntes at det er trist, men jeg respektere og forstår jeres valg

Tak Birthe vi vil gøre hvad der står i vor magt, mere kan vi ikke love -thumbs

Enig -thumbs

Tak Birthe -kramer

vi lover 100% at gøre vores allerbedste

Knus Miss T

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Jeg vil også ænske jeg held og lykke med jeres nye post… håber at i kan holde styr på os og sørger for at her er hyggeligt at være, selv om bølgene kan gå højt…

Jeg kommer til at savne de andre, men jeg forstår… jeg håber inderligt at i bliver her inde…

Velkommen til jer… endnu en gang

Tak skal I have -thumbs
Jeg vil ligeledes gøre, hvad der står i min magt, for at få dette forum til at fungere.

Jeg er rigtig ked af, at Troldemor, MB og Johnny har sagt fra, men som jeg skrev i går, så respekterer jeg fuldt ud deres valg.
Mit store (og inderlige) ønske er, at I stadigvæk vil være at finde herinde, da I er nogle skønne mennesker, som jeg nødigt vil undvære…

Enig -thumbs ja lige mine ord -thumbs

Tak til jer der gik, I vil blive savnet :frowning:

velkommen til jer der nu skal tage over -love

jeg kunne ikke være mere enig :slight_smile:

og tak til jer alle for den søde velkomst :slight_smile:

Enig -thumbs
Hopper med på en enig-ting :slight_smile:

Velkommen :smiley: Dejligt med et frisk pust -thumbs
Jeg synes at jeres første opgave skal være at arrangere et nyt kattegaletræf! Snart for jeg kan ikke vente!! [smilie=hate-tunz.gif] -engel

jeg kunne ikke være mere enig :slight_smile:

og tak til jer alle for den søde velkomst :)[/quote:10kju0w1]

rørende enig :smiley:

Og en Tak skal der også lyde herfra :slight_smile:

Enig -thumbs

JEg håber i vil blive behadlet ordenligt af alle trods jeres nye “jobs”.

-velkommen

Jeg synes også det ser rigtig fint ud. Det er da søde folk som er bag dette forum - stadig. [bigloony]

Enig -thumbs

-velkommen -velkommen -velkommen

tak alle for jeres dejlige og positive måde at byde os velkommen, det varmer, og ja vi vil alle 4 gøre hvad vi kan for at kattegale fortsætter den gode stil -gruppekram